Hoi allemaal! Heb net mijn belastingaangifte gedaan en wil het geld dat ik terugkrijg goed gaan besteden.
(Dit is mijn eerste pc die ik zelf zal gaan maken)
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen zoals minecraft, indiegames, retrogames, AoEII, rainbow six siege, witcher 3. Loopt een beetje uit elkaar. Ook maak ik wel eens een spelletje in Unity.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil rond de 1000 euro blijven. Hoe lager hoe beter natuurlijk. Bang-for-your-buck enzo. Randapparatuur is hierbij niet inbegrepen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik vind het lastig om een goede videokaart te vinden die past bij deze build, Omdat ik hier weinig kennis over heb tot nu toe behalve cijfertjes vergelijken. Dit geld ook voor de voeding, hoe kan ik checken welke past bij deze build? Kan iemand mij doorverwijzen naar de juiste plek hiervoor? Ook zie ik in andere builds dat minstens 1TB ssd's vrijwel essentieel zijn, is dit ook echt zo?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik geef niks om RGB!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Indien ik in de toekomst een Valve Index zou willen aanschaffen, komt deze build daar dan voor in aanmerking? Ik verwacht van niet. Zou ik met een paar upgrades dit wel waar kunnen maken? En zo ja, welke? (dit staat los van deze build momenteel, dus misschien is dit een vraag die beter in een andere post gesteld kan worden, in de toekomst.)
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Dit is mijn aller- aller- aller- eerste forum post en build, sorry als ik iets vergeten ben of veel vraag!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen zoals minecraft, indiegames, retrogames, AoEII, rainbow six siege, witcher 3. Loopt een beetje uit elkaar. Ook maak ik wel eens een spelletje in Unity.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil rond de 1000 euro blijven. Hoe lager hoe beter natuurlijk. Bang-for-your-buck enzo. Randapparatuur is hierbij niet inbegrepen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik vind het lastig om een goede videokaart te vinden die past bij deze build, Omdat ik hier weinig kennis over heb tot nu toe behalve cijfertjes vergelijken. Dit geld ook voor de voeding, hoe kan ik checken welke past bij deze build? Kan iemand mij doorverwijzen naar de juiste plek hiervoor? Ook zie ik in andere builds dat minstens 1TB ssd's vrijwel essentieel zijn, is dit ook echt zo?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik geef niks om RGB!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Indien ik in de toekomst een Valve Index zou willen aanschaffen, komt deze build daar dan voor in aanmerking? Ik verwacht van niet. Zou ik met een paar upgrades dit wel waar kunnen maken? En zo ja, welke? (dit staat los van deze build momenteel, dus misschien is dit een vraag die beter in een andere post gesteld kan worden, in de toekomst.)
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Dit is mijn aller- aller- aller- eerste forum post en build, sorry als ik iets vergeten ben of veel vraag!
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 172,- | € 172,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450-A Pro Max | € 93,90 | € 93,90 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte Radeon RX 5700 XT Gaming OC 8G | € 419,- | € 419,- |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Zwart | € 64,77 | € 64,77 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 77,90 | € 77,90 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master V550 Gold | € 89,90 | € 89,90 |
| 1 | Solid state drives | Crucial P1 1TB | € 112,- | € 112,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.029,47 | ||