force feedback stuurtje ?!

Pagina: 1
Acties:

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 09:50
hej mensen,
mede dankzij jullie heb ik interesse in een force feedbackstuurtje van act-labs. Dat stuurtje is volgens price watch alleen verkrijgbaar bij de psxshop maar als ik op die site kijk dan vallen me een aantal dingen op...
1) er staan er meerdere.. meestal met losse onderdelen of compleet -> als je het losse stuurtje + pedalen pakt en los daarbij de pedalen dan zou het goedkoper zijn dan wanneer je alles ineen koopt.. Maakt dat uit???
2) uberhaupt zouden jullie 522,- neerleggen voor een stuurtje? ik bedoel een ander stuurtje waar ik over zat te denken was de trustmaster force feedback van 299,- (ik wil een echt pookje hebben en de sidewinder enzo hebben geen pookje!)

Wie kan me bij deze 2 dingen helpen?

Lord T

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-08 09:41
Ik zou die van Trustmaster kopen, die andere is toch veel te duur....

• Amd RuLuzzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02 15:01
Ik heb een microsoft stuurtje die is 300 ofzo en geen pookje en hij is top

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-07 14:29
TM is snel stuk, die ACT is duur maar goed en pas eind augustus leverbaar...

• Smarron
  • Laatst online: 23:26

Smarron

The bend

Op zaterdag 04 augustus 2001 19:18 schreef _-= Erikje =-_ het volgende:
Inderdaad, ik wacht ook nog steeds op de Act-Labs (Ondertussen al 2 maanden |:( , dus als je geen haast hebt neem die, anders gewoon een andere, kun je meteen beginnen met sturen!

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Verwijderd

Koop bij dit bedrijf maar een stuur

http://www.ecci.net/

• Lord_T
Op zaterdag 04 augustus 2001 19:26 schreef Sneeuwbal het volgende:
Koop bij dit bedrijf maar een stuur

http://www.ecci.net/
uhmm die zijn een beetje prijzig :) vanaf $1050

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

• Lord_T
Op zaterdag 04 augustus 2001 19:18 schreef _-= Erikje =-_ het volgende:
snel stuk?
wat is er snel stuk aan?
iets wat onder garantie valt ofzo? of juist niet :(

wat zien jullie dan eventueel als alternatief voor dat stuurtje van act-labs en voor welke redelijke prijs liefst met pookje...

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 05:11
Er is geen alternatief voor het Act-Labs stuurtje... Act-Labs is gewoon een verhaal apart. Als je idd een cht pookje wilt en als je geld over hebt zelfs een koppelingspedaal (!) :P dan moet je toch echt dit stuurtje hebben.

Wil je niet zoveel geld kwijt zijn, geen pookje en koppeling hebben, ga dan voor het thrustmaster stuur, zij hebben het guillemotstuurtje verbeterd. Succes met je ankoop. :)

.... Ik weet het ook niet

Verwijderd

Probeer gewoon aan de oudere versie van Logitech te komen, niet de Gp versie.

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 12:02
Op zaterdag 04 augustus 2001 17:36 schreef amd_ruluzzz het volgende:
Ik heb een microsoft stuurtje die is 300 ofzo en geen pookje en hij is top
Hij wil juist WEL een pook |:(

Ik heb die thrustmaster (voorheen Guillemot) ferrari FFB en die is gewoon top...stevig genoeg, alleen die schakelhendeltjes aan het stuur zijn wat licht.
Maar ja, je HOEFT natuurlijk niet als een gek overal aan te rukken. Bij mij blijven ze perfect heel (ALS ik ze al gebruik, heb liever een de handschakelpook onder CMR2 :) )
Over het algemeen wordt ie als zeer positief getest

bijvoorbeeld hier:
http://www.tweakers.net/reviews/132

Die Act Labs is echt gewoon heeeel erg goed, maar ik vind 450 piek te veel voor een veredelde joystick.

Als je geld teveel hebt: Act Labs, anders definitly die Thrustmaster Ferrari Force Feedback

(let op: de guillemot is niet meer te krijgen, die is nu dus overgegaan naar Thrustmaster en zoals gemeld wat versterkt)

• Dr. Boktor
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-07 01:34
Er is werkelijk niks dat beter is dan de ACT-Labs. Hij is veel sterker in FF-effecten dan de concurrentie en hij pakt veel lekkerder vast. En dan het pookje en de koppeling. Dat is een ervaring die geen enkel ander stuurtje je kan bieden (nee, ik ben geen verkoper). Dus ik zou 100% dat stuurtje nemen (ik heb hem zelf ook).

Verwijderd

Trouwens een vraag, bij de Act-labs kun je dus zeg maar een pookje kopen. Maar je gebruikt het als een "tip-tronic (goed geschreven :?)" geval. Dat is toch niet realistisch of wel?

• Stefke
Op maandag 06 augustus 2001 13:15 schreef Sneeuwbal het volgende:
Trouwens een vraag, bij de Act-labs kun je dus zeg maar een pookje kopen. Maar je gebruikt het als een "tip-tronic (goed geschreven :?)" geval. Dat is toch niet realistisch of wel?
DAt klopt, met een 6-bak schakelpatroon. Ik vraag me ook af onder welke games dat werkt

• Tusk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-08 09:40

Tusk

Sticky Bomb likes you!

* Tusk heeft thrustmaster formula1 sprint.
100 piek ofzo....
wel geen force feedback maar stuurt super gaaf hoor

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

Verwijderd

Ik bedoel dat je toch ook alleen een gas en rempedaal hebt. Dan is een handgeschakelde bak toch absolut nep?

Verwijderd

Beter kwaliteit dan kwantiteit :-)

• Stefke
Op maandag 06 augustus 2001 21:12 schreef Sneeuwbal het volgende:
Ik bedoel dat je toch ook alleen een gas en rempedaal hebt. Dan is een handgeschakelde bak toch absolut nep?
Ach man dat zit zo zelfs in echte autoŽs, een automaat met een normaal schakelpatroon (alfa heeft dat bijvoorbeeld, naast de selespeed), dus ook zonder koppeling en toch een schakelbak

Verwijderd

Op maandag 06 augustus 2001 21:41 schreef stefijn het volgende:

[..]

Ach man dat zit zo zelfs in echte autoŽs, een automaat met een normaal schakelpatroon (alfa heeft dat bijvoorbeeld, naast de selespeed), dus ook zonder koppeling en toch een schakelbak
Ach man zit toch niet zo dom te lullen, hoeveel auto's hebben dat nu. En als je tip-tronic bedoelt hoef je toch alleen de versnellingpook een tikje te geven. Een halve automaat gebruiken ze ook echt in elke raceauto |:(. Ga jij maar mooi in een alfa rijden.

• Stefke
Op dinsdag 07 augustus 2001 01:24 schreef Sneeuwbal het volgende:

[..]

Ach man zit toch niet zo dom te lullen, hoeveel auto's hebben dat nu. En als je tip-tronic bedoelt hoef je toch alleen de versnellingpook een tikje te geven. Een halve automaat gebruiken ze ook echt in elke raceauto |:(. Ga jij maar mooi in een alfa rijden.
Wat is jouw probleem met mensen precies? :? Ik val jou bij, of had je dat nog niet door ...

Verwijderd

Je helpt me half :)

• Lord_T
even back on topic....
uhmm voordat jullie het stuurtje kochten voor diegene die het act-labs stuurtje hebben hadden jullie het ook alleen van plaatjes bekeken....
Vinden jullie het niet risico vol om iets te bestellen wat je alleen op plaatjes hebt gezien?
En er werd me een ander stuur aangeraden door iemand die me via icq adde... de guillemot force feeback
Wie ohw wie kan me nu duidelijk en overzichtelijk de voordelen van de een boven de ander laten zien?

• Stefke
Op woensdag 08 augustus 2001 15:20 schreef Lord_T het volgende:
even back on topic....
uhmm voordat jullie het stuurtje kochten voor diegene die het act-labs stuurtje hebben hadden jullie het ook alleen van plaatjes bekeken....
Vinden jullie het niet risico vol om iets te bestellen wat je alleen op plaatjes hebt gezien?
En er werd me een ander stuur aangeraden door iemand die me via icq adde... de guillemot force feeback
Wie ohw wie kan me nu duidelijk en overzichtelijk de voordelen van de een boven de ander laten zien?
Niemand, of je moet ergens een test hebben waar ze allebei staan.

De Thrustmaster (Guillemotversie bestaat niet meer) is gewoon goed, stevig, goede effecten, met ene paar kleine minpuntjes en dat zijn de pedalen die wat minder stevig aanvoelen (maar dat wél zijn) en de schakelhandels die wat slapjes aanvoelen.
Die kost zon 300-350 piek.

De Labtec wordt gewoon als het ultieme stuur gezien, de paar nadelen die de Thrustmaster heeft heeft die niet of minder, maar ja, die kost 100 piek meer, nl. 450,-

Allebei de sturen zijn goed, de duurste nog wat beter. Wat wil je uitgeven.

Overigens vind ik de TM mooier dan de AL, om maar een verschil te noemen.
Pagina: 1