Center upgrade Klipsch RC62

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerray2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-06-2024
Beste medetweakers, heb nu een Klipsch RC62 II en ben aan het uitzien voor een upgrade...
Fronts zijn RF82's
Had gedacht aan de RC64 of RP504C.
Jullie mening ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:00

FeaR

In GoT we trust

Dat dit een redelijk karige Topic Start is :+
Je hebt een short list dus daar is niets aan op te merken maar ik mis vooral de reden waarom je een upgrade wilt doen. Wat mis je? Wat denk je meer te gaan halen uit een nieuwe center speaker?

Tevens valt dit onder aankoopadvies dus ik verhuis dit topic naar Consumentenelektronica Aankoopadvies: AUD > CEA.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:11
Heb ooit dezelfde upgrade gedaan, leuk voor de looks maar geen verschil gehoord. Zal ongetwijfeld aan mij liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerray2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-06-2024
rc64 heeft 200W waar RC62 150 heeft... en meer speakers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:49

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Powerray2 schreef op zondag 15 maart 2020 @ 19:48:
rc64 heeft 200W waar RC62 150 heeft... en meer speakers...
Op wattage hoef je sowieso niet te letten, aangezien je in normale huiskamersituaties nooit meer dan een paar Watt zult gebruiken. Daarnaast geeft dat wattage enkel aan wat er in theorie door je receiver of versterker doorheen gepompt zou kunnen worden. Een speaker heeft dus geen watts, een receiver of versterker wel.

Meer speakers zegt ook niet perse iets. Je kunt hooguit stellen dat de verschillende frequenties van het geluid over meer of minder speakers verdeeld worden. Of dat mooier, luider, beter, of gewoon anders is, kan je pas beoordelen als je het in de winkel of thuis vergelijkend kunt beluisteren.

Your Friendly Neighborhood Moderator