Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De pc is vooral voor gaming bedoeld. Spellen als The Witcher 3, Nier: automata en vergelijkbare spellen. Ook speel ik regelmatig een potje League of Legends.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo rond de 800 euro. Iets meer of minder mag als dat een significant verschil kan maken in performance of stabiliteit.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik wil mijn oude kast en voeding meenemen. Deze heb ik aan de lijst toegevoegd. Een nieuwe monitor wil ik over 1/2 maanden uitzoeken. En ik heb nog een HDD van 1 tb voor basale opslag van niet game gerelateerd spul.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een fatsoenlijke SSD voor korte laadtijden en opstart van de pc. En verder genoeg intern geheugen voor stabiliteit.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, betrouwbaarheid is voor mij wel belangrijk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn huidige pc heeft sinds het begin al driver problemen met de videokaart die lastig op te lossen waren. Ik las veel vergelijkbare verhalen bij andere gebruikers. Ik wil daarom nu een betrouwbare performance boven maximale performance.
Ga je overklokken?
Nee, betrouwbaarheid is voor mij belangrijk en ik heb er weinig verstand van.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb eigenlijk de volgende vragen. Zijn alle componenten compatible en werken ze goed samen? Zitten er componenten tussen die minder betrouwbaar zijn en een goed alternatief hebben? En natuurlijk, zoals velen, goedebang for buck verhouding?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
De pc is vooral voor gaming bedoeld. Spellen als The Witcher 3, Nier: automata en vergelijkbare spellen. Ook speel ik regelmatig een potje League of Legends.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo rond de 800 euro. Iets meer of minder mag als dat een significant verschil kan maken in performance of stabiliteit.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik wil mijn oude kast en voeding meenemen. Deze heb ik aan de lijst toegevoegd. Een nieuwe monitor wil ik over 1/2 maanden uitzoeken. En ik heb nog een HDD van 1 tb voor basale opslag van niet game gerelateerd spul.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een fatsoenlijke SSD voor korte laadtijden en opstart van de pc. En verder genoeg intern geheugen voor stabiliteit.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, betrouwbaarheid is voor mij wel belangrijk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mijn huidige pc heeft sinds het begin al driver problemen met de videokaart die lastig op te lossen waren. Ik las veel vergelijkbare verhalen bij andere gebruikers. Ik wil daarom nu een betrouwbare performance boven maximale performance.
Ga je overklokken?
Nee, betrouwbaarheid is voor mij belangrijk en ik heb er weinig verstand van.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb eigenlijk de volgende vragen. Zijn alle componenten compatible en werken ze goed samen? Zitten er componenten tussen die minder betrouwbaar zijn en een goed alternatief hebben? En natuurlijk, zoals velen, goedebang for buck verhouding?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 172,- | € 172,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450M PRO-VDH Max | € 74,99 | € 74,99 |
| 1 | Videokaarten | ASRock Radeon RX 5700 Challenger D 8G OC | € 324,36 | € 324,36 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT BLS2K8G4D32AESBK | € 84,29 | € 84,29 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master MWE Bronze 450W V2 | € 45,04 | € 45,04 |
| 1 | Solid state drives | Crucial P1 1TB | € 112,- | € 112,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 812,68 | ||