Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Popup beste tele2-klant

Pagina: 1
Acties:

• Geert1986
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 15-01-2024
Hallo,

Bij sommige websites krijg ik een popup dat ik als trouwe Tele2-klant een prijs heb gewonnen.

Zie voor iets vergelijkbaars op: https://forum.tele2.nl/ti...8/beste-tele2-klant-77012

Mijn vraag is of dit een virus/malware is of een probleem met de betreffende website.
Ik heb al mijn virusscanner (Bullguard) en Malmarebytes geprobeerd, maar die konden zo niets vinden.

Ik vraag dit ook, omdat ik het ook tegenkom bij grotere websites, zoals ad.nl. Daarom vermoed ik dat het malware is.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:15
Komt omdat websites volgehangen worden met advertenties. Daar kunnen ook advertenties tussen zitten die je browser automatisch omleiden naar een website met dergelijke misleiding.
Advertentie netwerken kijken niet wat ze serveren, maar naar de inkomsten. Bij veel websites is dat niet anders.

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Geert1986 schreef op zondag 15 maart 2020 @ 10:11:
Hallo,

Bij sommige websites krijg ik een popup dat ik als trouwe Tele2-klant een prijs heb gewonnen.

Zie voor iets vergelijkbaars op: https://forum.tele2.nl/ti...8/beste-tele2-klant-77012

Mijn vraag is of dit een virus/malware is of een probleem met de betreffende website.
Ik heb al mijn virusscanner (Bullguard) en Malmarebytes geprobeerd, maar die konden zo niets vinden.

Ik vraag dit ook, omdat ik het ook tegenkom bij grotere websites, zoals ad.nl. Daarom vermoed ik dat het malware is.
Voor de grap dit topic al bekeken?

FWIW: Ik mak gebruik van uBlock Origin op een up-to-date Firefox en ik heb topics als dit 'nodig' om dat soort zut te zien. In het wild ben ik het nog niet tegengekomen...

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm