Als heel Europa maandagochtend gaat zitten videoconferencen gaan de servers van Microsoft dat wel houden? Weet iemand goede alternatieven?
https://duckduckgo.com/?q...native&t=canonical&ia=web 
Zelf maak ik me er niet zo'n zorgen over. Die omgevingen schalen automatisch bij, als dat nodig is. (Ik bouw ze zelf ook.
) En anders kun je altijd terug naar enkel audio of later even terugbellen.
Zelf maak ik me er niet zo'n zorgen over. Die omgevingen schalen automatisch bij, als dat nodig is. (Ik bouw ze zelf ook.
[ Voor 59% gewijzigd door Room42 op 15-03-2020 02:49 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Prima om over te discussiëren, maar ik verwacht wel eigen inzet. Kijk zelf rond, bekijk wat alternatieven, geef daar feedback op. We weten niet eens wat je budget is en of het om 1op1 gaat of 80 mensen tegelijk. Vrij relevant. Open dus ajb even een nieuw topic met wat meer info over situatie en eigen ideeën.Spinozo schreef op zondag 15 maart 2020 @ 02:32:
Als heel Europa maandagochtend gaat zitten videoconferencen gaan de servers van Microsoft dat wel houden? Weet iemand goede alternatieven?
Overigens zou ik eerder performanceproblemen verwachten juist bij kleinere alternatieven die niet een hele ‘cloud infra’ in de achtertuin hebben staan.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.