Corona feed?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ik zie onder meerdere artikelen commentaar dat voor elk evenement en bedrijf dat actie onderneemt, men het vreemd vindt dat dit individuele nieuwsberichten oplevert. Opnieuw en opnieuw, etc.

Is ‘t misschien een idee om een “live” verzamelartikel te maken zoals de algemene “live feed” van de NOS en nu.nl enzo? Dan heb je in één oogopslag de huidige stand van zaken, hoeft er niet steeds een nieuw artikel te komen en de mensen die ‘t niets interesseert lezen het gewoon niet. :)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Voor mij hoeft het niet; Het staat steeds in de titel dus ik kan op basis daarvan skippen dan wel lezen wat ik interessant vind. Met een hippe live feed krijg je alle informatie, ook die niet interessant is.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redneckerz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-08 23:46

Redneckerz

A place to be.

Idem. Er is al genoeg attentie op Covid-19 op Tweakers, een 24/7 livefeed maakt mensen alleen maar meer corona-moe en kan bijdragen aan onnodige paniek (Al verwacht ik de meeste Tweakers er niet zo zullen instaan).

Editor @ DoomWiki - Voor al je weetjes over Doom.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redneckerz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-08 23:46

Redneckerz

A place to be.

Weinig verrassend, helaas. :/ Bij ieder groot event wat velen treft zijn er altijd lui die, ik neem aan uit verveling/naieviteit/baldadigheid, tegendraads gaan reageren om een reactie veroorzaken.

Het is inherent aan de mens, maar het laat (Helaas) ook zien dat een FP feed mbt Corona een vergelijkbare uitkomst gaat hebben. Nu het gros van NL en BE thuis zit hebben velen tijd te over, tijd die ze zullen spenderen aan het maken van bovengenoemde reacties.

It is what it is. :|

Editor @ DoomWiki - Voor al je weetjes over Doom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

Redneckerz schreef op maandag 16 maart 2020 @ 11:51:
[...]

Weinig verrassend, helaas. :/ Bij ieder groot event wat velen treft zijn er altijd lui die, ik neem aan uit verveling/naieviteit/baldadigheid, tegendraads gaan reageren om een reactie veroorzaken.

Het is inherent aan de mens, maar het laat (Helaas) ook zien dat een FP feed mbt Corona een vergelijkbare uitkomst gaat hebben. Nu het gros van NL en BE thuis zit hebben velen tijd te over, tijd die ze zullen spenderen aan het maken van bovengenoemde reacties.

It is what it is. :|
ja/nee je ziet mensen die het allemaal "overdadig" vinden deze aandacht het is "maar een een griep" .. want bij x.y.z reageerde we niet zo ..
net zoals hamsteren .. maar alles is een schommel beweging dus wat nu op gaat , gaat straks neer.

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 06-10 19:53
Beetje offtopic, maar ik vraag me af of dat nieuws over bandbreedteverlaging van YouTube nu wel echt was? Want hier gaat alles nog steeds standaard op 1080p/4K, en ik lees dat dat bij meerdere mensen nog steeds zo is.
Pagina: 1