17'' laptop gezocht, tips?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leton
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2024
Hallo!
Ik heb momenteel een MSI GT70 2QD, die al vanaf 2012 meegaat. Vandaag heeft de linker scharnier het begeven, dus nu mag hij met pensioen.
Ik ben nu op zoek naar een laptop die ook kwalitatief genoeg is om lang mee te gaan.

Graag 17''

Wat ga je met je laptop doen?
Ik game veel, en stream de games naar mijn TV. [Online games en games zoals RDR2]

Wat is je budget?
Ik zou het graag onder de 1500 houden.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Mijn laptop nu is +- 5 kg, en nam ik alleen mee naar beneden en boven. Verder gaat deze het huis ook niet echt uit.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb een ontzettend goede ervaring met MSI, dus ik denk dat ik het bij MSI wil houden.. Maar tips zijn welkom!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:23
Wat had je zelf al gevonden? En wat zijn de hardware eisen van de games?

In de pricewatch kan je op basis daar van filteren en zo tot een mooie set mogelijkheden komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leton
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2024
Ik zou games op Ultra willen kunnen spelen zoals bijvoorbeeld RDR2.
Maar dus ook gewoon games kunnen spelen die binnen nu en een paar jaar uitkomen. Mijn huidige laptop is heel wat jaartjes oud, destijds aangeschaft voor 1250 euro. Enige issue is het scharnier. Games speelt deze nog wel keurig af op medium zonder overheating.
Dus als ik een nieuwe laptop zou aanschaffen, zou ik willen dat ook deze enkele jaartjes mee gaat.

Eisen van deze game:
Processor: Intel Core i7-4770K/AMD Ryzen 5 1500X
Memory: 12GB
Graphics Card: Nvidia GeForce GTX 1060 6GB/AMD Radeon *RX 480 4GB
HDD Space: 150GB

Ik heb inderdaad pricewatch al bekeken, maar daar kwam ik er niet echt uit kwa prijs/kwaliteit.
Er is veel keuze. :|
Bijvoorbeeld tussen de
MSI GL73 9SD-282NL en de MSI GP75 Leopard 9SD-821NL
Welke zou qua kwaliteit beter zijn? Of is er nog een rond dezelfde prijs met betere kwaliteit?

[ Voor 46% gewijzigd door Leton op 14-03-2020 21:54 ]