operatie volt

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Colossalman-
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-09 09:00
Beste,

Ik heb met een aantal oud collega's tickets voor operatie volt.
Gaat dit nog door?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

Ben ik ook wel benieuwd naar. Heb ook een ticket.

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Ik heb de verantwoordelijke collega op dit topic p gewezen. Maar het is weekend... dus de kans dat je pas maandag een antwoord krijgt is vrij groot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Colossalman-
Ik heb een mail gestuurd. Even afwachten dus.
Hoor ik wat dan post ik het hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trendingtrees
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 27-08-2024
Hey er is zojuist een mailing uitgestuurd met de melding dat het event wordt verzet. Als je een ticket had dan heb je de mail gekregen:-)

Tweakerella

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Colossalman-
Hoi,

Om de verspreiding van het coronavirus te beteugelen, heeft de overheid strenge maatregelen getroffen. Afgelopen week werd tijdens een live persconferentie bekendgemaakt dat alle evenementen met meer dan 100 bezoekers met onmiddellijke ingang dienen te worden afgelast. Gisteren is daaraan toegevoegd dat scholen, de kinderopvang en alle horecagelegenheden worden gesloten. Beide maatregelen duren in ieder geval tot 6 april. Om aan deze nieuwe regels te voldoen - en omdat de veiligheid en gezondheid van bezoekers bij ons uiteraard hoog in het vaandel staan - hebben de Politie en Defensie in samenspraak met Tweakers besloten dat Operatie Volt op 4 april 2020 niet doorgaat. Dit is natuurlijk onwijs jammer!

Het evenement wordt uiteraard niet definitief gecancelled, maar verplaatst. Wanneer en waar vindt Operatie Volt dan wel plaats? Goeie vraag! We kunnen jullie vast vertellen dat het event is verschoven naar 27 maart 2021, en dat DeFabrique in Utrecht ook op deze nieuwe datum het toneel biedt. Een jaar lijkt nog ver weg, maar omcirkel de datum alvast maar met een dikke stift in je agenda.

Voor nu hoef jij niks te doen, want wij annuleren jouw ticket voor Operatie Volt. Omdat Operatie Volt snel was uitverkocht en jij wel een ticket hebt weten te bemachtigen, zullen wij jou 24 uur voordat de ticketverkoop live gaat een link sturen om een nieuw ticket aan te schaffen. Wij willen jou uiteraard graag de kans bieden om alsnog aan dit event te deel te nemen!

We begrijpen dat deze verandering niet voor iedereen goed uitkomt, maar door de verspreiding van het coronavirus zijn we genoodzaakt op deze manier te handelen. Vragen zijn altijd meer dan welkom en voel je dan ook niet bezwaard om een mail te sturen naar operatievolt@tweakers.net. Schrap zaterdag 4 april in ieder geval uit je agenda. En hopelijk zien we je op zaterdag 27 maart 2021 in DeFabrique!

Voor nu zeggen wij: ‘Stay save, was je handen regelmatig, en doe mee aan #Flattenthecurve!’

Groet, Tweakers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Heb hem idd gekregen. Meer dan een jaar uitstel is wel fors. oO Maar het is noodzakelijk. Juiste keuze :) Wel heel jammer. ;( Tot volgend jaar! Tenzij het een zombieapocalypse wordt. ;)

[ Voor 12% gewijzigd door WhatsappHack op 16-03-2020 17:13 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trendingtrees
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 27-08-2024
Ja het is onwijs jammer en vervelend maar de beste keuze in deze situatie!

Tweakerella

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

Jammer maar begrijpelijk dat het uitgesteld wordt. 1 jaar is dan wel weer een lange uitstel.
Moet tegen die tijd maar kijken of ik alsnog kan.

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Pagina: 1