Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijs67
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:49
Ik heb meerdere email accounts. Voor het beheer en afhandelen van alle emails gebruik ik zowel mijn (Windows) pc als mijn (Samsung S10 Android) telefoon. Ik gebruik hiervoor programma’s die meerdere email accounts aankunnen.

Op mijn windows pc gebruik ik GMX. Dat programma vind ik redelijk goed werken.
Op mijn telefoon gaat mijn voorkeur naar Nine email.

Probleem is dat GMX en Nine niet synchroniseren.

Ik ben nu op zoek naar een 1 app/programma wat zowel op Android draait als ook op W10, waardoor het synchroniseren automatisch verloopt.
GMX heeft ook een app, maar die vind ik niet gebruiksvriendelijk.
Nine heeft weer geen Windows versie (ja, via Bluestack, maar dat werkt niet prettig)

Daarnaast heb je nog Outlook en Gmail, maar beiden hebben om 1 of meerdere redenen niet mijn voorkeur.
Ik heb al aardig lopen zoeken maar geen goed alternatief kunnen vinden.

Weten jullie nog andere alternatieven die aan mijn wensen voldoen?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-06 16:32

DataGhost

iPL dev

Wat bedoel je precies met synchroniseren? Als je IMAP gebruikt boeit het niet welke client je waar gebruikt, de mail blijft op de server (incl read/flags/whatever metadata) en het ziet er op elke client hetzelfde uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijs67
Met synchroniseren bedoel ik als ik een actie uitvoer op de ene plek (reageren, verwijderen, etc), dat die aktie dan ook op de andere plek verwerkt wordt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 93986

Waarom heeft Outlook niet je voorkeur? Het doet namelijk exact wat je wil. Hier wel tenminste.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-06 16:32

DataGhost

iPL dev

tijs67 schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 13:26:
Met synchroniseren bedoel ik als ik een actie uitvoer op de ene plek (reageren, verwijderen, etc), dat die aktie dan ook op de andere plek verwerkt wordt
Dan wil je IMAP gebruiken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 15:34

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Bluemail misschien?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

De client maakt niet uit, het gaat er inderdaad om wat er op de server gebeurt. Iets als IMAP of MAPI en je kan any client gebruiken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin_v_z
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06:06
Exact, IMAP zou hiervoor gewoon geschikt zijn.
Anders zal je een webmail client moeten zoeken, die kan je in browser op zowel je pc als telefoon openen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tijs67
Ik ga Bluemail proberen. Maar excuus, ik wist niet dat als je accounts van IMAP of MAPI zijn, dat het dan niet uitmaakt wat ik op de pc of m'n gsm gebruik.

Dan ga ik daar eerst naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-06 20:20
Imap zoals DataGhost noemt is je oplossing. Waarschijnlijk heb je mail nu ingericht als pop3 ofzo, dat werkt niet

Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sukkel 24
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-06 16:56
ik heb ook jarenlang een pop3 outlook gedraaid op mijn desktop, dan zijn alle emails daarop opgeslagen
gebruik nu office 365, dan synchroniseert alles in de cloud, maar zit ook opgeslagen en geupdate in je computer, best wel ideaal, met chromeboekje van 200 euro alles kunnen en eventueel viatelefoon als er geen wifi is
de kosten van 10 per maand met 1 tb in de cloud opslag is toch betaalbaar naar mijn idee.
wat office 365 doet is niet uniek, anderen doen dat ook, dus als je geen windows fanboy bent...
Pagina: 1