Toon posts:

Hamsterende burger en het toiletpapier.

Pagina: 1
Acties:
  • 744 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dit is voor mij toch echt signaal dat het gemiddelde niveau erbarmelijk laag is.

Iedereen die meer dan twee pakken wc papier in zijn mand heeft de winkel uit gooien. :F

Die grapadvertenties waren eerst leuk, nu is het ernstige zaak. Ik heb er zelf nog een gemaakt. :D

Mensen zijn compleet gestoord geworden...

De werking van een virus is niet ingewikkeld, en het is niet eens een extreem gevaarlijk virus.

Hebben mensen geen biologie gehad?

Dit is toch het land van de educatie? Waarom staan we dan bij het minste geringste als een stel randdebielen bij de supermarkt wc rollen in te slaan? :F

Ik moet nu dus echt bij openingstijd bij de bakker gaan staan om een volkoren brood te gaan halen... Ik doe het graag, desnoods bak ik mijn eigen brood. Maar jezus, wat een triest gedoe dit, geen woorden voor.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2020 20:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Het voorbereiden op het coronavirus topic ;)

En:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/x0qV6TF.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door Room42 op 13-03-2020 20:56 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, kan beter daar ventileren. ;)

Graag slotje mod. ;w

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2020 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luchtbakker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-10 10:44

Luchtbakker

Elke dag een "beetje" beter

Ik vind dat je wel heel erg veel aannames doet voor een virus waarvan niet exact bekend is wat het is, wat het doet en hoe het zich aanpast.

Over het hamstergedrag is het heel simpel: Mensen zijn kuddedieren. En daarnaast zijn we te egoïstisch geworden en misgunnen elkaar van alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Luchtbakker schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 21:09:
Ik vind dat je wel heel erg veel aannames doet voor een virus waarvan niet exact bekend is wat het is, wat het doet en hoe het zich aanpast.

Over het hamstergedrag is het heel simpel: Mensen zijn kuddedieren. En daarnaast zijn we te egoïstisch geworden en misgunnen elkaar van alles.
Je kunt je helemaal suf lezen over de werking van het virus. Vaccins zijn volop in ontwikkeling.

Jij bent er zeker zo een die denkt dat het onvruchtbaarheid bij mannen veroorzaakt?

Hier mag een slotje op, tijdsverspilling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:16
Hoezo tijdsverspilling? Het 1e wat je doet als je denkt dat je het huis voorlopig niet uit kunt is WC-papier kopen? Zolang je wc-papier hebt overleef je ten slotte alles!

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
redwing schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 21:22:
Hoezo tijdsverspilling? Het 1e wat je doet als je denkt dat je het huis voorlopig niet uit kunt is WC-papier kopen? Zolang je wc-papier hebt overleef je ten slotte alles!
_/-\o_

Ga je lekker? haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:52

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Er zijn al genoeg Corona topics.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.