Hallo mede tweakers,
Iets wat ik wel van heb gehoord en soortgelijke zaken over heb gelezen, is mij nu overkomen.
Echter, op een manier dat mij onbekend is. Weet even niet precies wat ik er nu mee aanmoet,
Aan jullie de vraag: Wat moet ik hier mee aan?
Heb mijn online zoektocht al gedaan en ik kom het volgende tegen:
- factuur is defacto naar 2 jaar verjaard (is dus het geval).
- Levering van goederen bewijzen is aan leverancier, niet aan consument (heb die twee pakketten nooit gehad).
- Klarna en GLS beide hebben deze case al twee jaar geleden gesloten.
- Rechtsbijstand al gebeld, ook die zeggen "gewoon al het berichten verkeer verschaffen en komt wel goed".
en toch. Toch zit het me niet lekker. Mede omdat de rechtsbijstand me 100,- eigen risico kost als dit escaleert.
Maar ook omdat ik door hen van een misdaad wordt beschuldigd wat ik niet gepleegd heb.
Wat zijn jullie adviezen (behalve: laat alles aan je rechtsbijstand over).
Iets wat ik wel van heb gehoord en soortgelijke zaken over heb gelezen, is mij nu overkomen.
Echter, op een manier dat mij onbekend is. Weet even niet precies wat ik er nu mee aanmoet,
Members only: Situatieschets
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Aan jullie de vraag: Wat moet ik hier mee aan?
Heb mijn online zoektocht al gedaan en ik kom het volgende tegen:
- factuur is defacto naar 2 jaar verjaard (is dus het geval).
- Levering van goederen bewijzen is aan leverancier, niet aan consument (heb die twee pakketten nooit gehad).
- Klarna en GLS beide hebben deze case al twee jaar geleden gesloten.
- Rechtsbijstand al gebeld, ook die zeggen "gewoon al het berichten verkeer verschaffen en komt wel goed".
en toch. Toch zit het me niet lekker. Mede omdat de rechtsbijstand me 100,- eigen risico kost als dit escaleert.
Maar ook omdat ik door hen van een misdaad wordt beschuldigd wat ik niet gepleegd heb.
Wat zijn jullie adviezen (behalve: laat alles aan je rechtsbijstand over).