Vraag

• PageFault
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-10 19:08
Mijn vraag
We hebben een nieuwe Samsung Galaxy S10e en in Google Chrome lopen we er regelmatig tegenaan dat wanneer je op een link klikt, er een andere site opent. Dit treedt zover wij kunnen zien op op marktplaats.nl

Je kunt het goed zien, wanneer je een pagina in een andere tab wilt openen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/31cJyI1Ps6Q9vBoWY2681wwDgpI=/f/image/jA6OoW1NH61XZ9AlW0oHfk44.jpg

Iemand een idee hoe dit kan en vooral hoe we hier vanaf komen? Galaxy S4 Mini, Galaxy S7 en Nokia 8 hebben we dit gedrag nooit gezien, allemaal zonder adblockers.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Samsung Galaxy S10e
Google Chrome voor Android

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
BitDefender en Malware Bytes laten scannen, maar geen malware gevonden.

Alle reacties

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Dikke kans dat je toch malware hebt. Dat het niet gevonden wordt betekent alleen dat er geen bekende malware op zit. Kan overigens ook ergens anders zitten, bijv. via DNS injection.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

AdGuard eens proberen. (zit je op Duits IP adres ?)

[ Voor 41% gewijzigd door Hackus op 13-03-2020 17:49 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Alexxxxxxxxxx
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Hier had uw tekst kunnen staan

Kijk of je met een andere browser dezelfde problemen hebt en controlleer of je geen addons geinstalleerd hebt staan in Chrome.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:14
Cache van de browser legen?

Overigens heb ik ook iets soortgelijks maar anders met de marktplaats app soms: als ik in die app bezig ben geweest en ik ga naar het home screen om bijv de outlook te openen, dan switched hij naar de marktplaats app.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• PageFault
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-10 19:08
Dank voor de tips, met AdGuard lijkt het nu even weg, we gaan testen. Voor de zekerheid heb ik alvast Kiwi Browser er naast gezet, die gaan we proberen wanneer het probleem terug komt.

Voor Chrome hebben we geen extra add-ons geinstalleerd.

Er zijn heel weinig apps geinstalleerd, naast de Samsung apps, denk aan Whatsapp, Rabobank app etc. Niks van games etc.
Pagina: 1