Hoi allemaal,
Omdat een aantal programma's en games op mijn laptop gebruik maakten van mijn onboard videokaart ipv de nvidia videokaart heb ik de onboard videokaart uitgeschakeld. Dit heb ik gedaan met het idee dat alles dan wel gebruik moet maken van de nvidia videokaart en ik hier zo geen omkijken meer naar heb.
Nu is het alleen zo dat de helderheid van het scherm niet meer aan te passen is. Dit is niet mogelijk met de functieknoppen op het toetsenbord en via de beeldscherminstellingen.
Drivers van de pc zijn up to date, zo ook van de nvidia videokaart.
Wanneer ik de nvidia control panel wil starten krijg ik de volgende melding:
Specs van mijn latptop
Omdat een aantal programma's en games op mijn laptop gebruik maakten van mijn onboard videokaart ipv de nvidia videokaart heb ik de onboard videokaart uitgeschakeld. Dit heb ik gedaan met het idee dat alles dan wel gebruik moet maken van de nvidia videokaart en ik hier zo geen omkijken meer naar heb.
Nu is het alleen zo dat de helderheid van het scherm niet meer aan te passen is. Dit is niet mogelijk met de functieknoppen op het toetsenbord en via de beeldscherminstellingen.
Drivers van de pc zijn up to date, zo ook van de nvidia videokaart.
Wanneer ik de nvidia control panel wil starten krijg ik de volgende melding:
Nu is mijn vraag of er toch e.o.a. manier is om dit terug mogelijk te maken met het gebruik van de nvidia kaart?nvidia display settings are not available
you are not using a display attached to an nvidia gpu
Specs van mijn latptop