Ik zoek een nieuwe voeding + verbetermogelijkheden voor stillere /zuinigere PC
Ik wil voornamelijk mijn voeding vervangen omdat deze relatief veel lawaai maakt (telefoon app zegt 35 db) en een nieuwe voeding waarschijnlijk zuiniger is. Ik ben daarnaast op zoek naar advies of ik nog andere aanpassingen kan doen die bijdragen aan het stiller en mogelijk zuiniger maken van mijn PC, zals het vervangen van de casefans.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
€150 voor voeding en fans is geen probleem. Als er gegronde redenen zijn om andere zaken ook te vervangen overweeg ik dat graag.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Be quiet voedingen lijken een goede keus. De volgende drie lijken interessante kandidaten:
Ik sta verder volledig open voor andere suggesties.80 plus gold certificaat vind ik i.v.m. energiezuinigheid wenselijk.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
De huidige specs voldoen prima. PC staat thuis en wordt voornamelijk gebruikt voor Office/browsen en wat casual games.
huidige setup:
16-03 juiste videokaart toegevoegd.
Ik wil voornamelijk mijn voeding vervangen omdat deze relatief veel lawaai maakt (telefoon app zegt 35 db) en een nieuwe voeding waarschijnlijk zuiniger is. Ik ben daarnaast op zoek naar advies of ik nog andere aanpassingen kan doen die bijdragen aan het stiller en mogelijk zuiniger maken van mijn PC, zals het vervangen van de casefans.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
€150 voor voeding en fans is geen probleem. Als er gegronde redenen zijn om andere zaken ook te vervangen overweeg ik dat graag.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Be quiet voedingen lijken een goede keus. De volgende drie lijken interessante kandidaten:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 11 500W CM | € 72,09 | € 72,09 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Straight Power 11 450W | € 90,05 | € 90,05 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Straight Power 11 550W | € 97,99 | € 97,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 260,13 | ||
Ik sta verder volledig open voor andere suggesties.80 plus gold certificaat vind ik i.v.m. energiezuinigheid wenselijk.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
De huidige specs voldoen prima. PC staat thuis en wordt voornamelijk gebruikt voor Office/browsen en wat casual games.
huidige setup:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Voedingen | Zalman ZM600-HP | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Grafische kaart | Asus HD7770 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Processors | Intel Core i5 4430 Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Moederborden | ASRock Fatal1ty H87 Performance | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Behuizingen | Cooler Master Centurion 534 (Zwart) | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9 | € 45,75 | € 45,75 |
| 1 | Optische drives | Asus DRW-24F1ST | € 24,99 | € 24,99 |
| 1 | Solid state drives | Kingston SSDNow V300 120GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Solid state drives | Transcend TS128GSSD320 128GB | € 0,- | € 0,- |
| 2 | Monitoren | Iiyama G-Master Black Hawk G2530HSU-B1 Zwart | € 121,11 | € 242,22 |
| 1 | Toetsenborden | Logitech Illuminated Keyboard K740 (NL) | € 49,76 | € 49,76 |
| 1 | Muizen | Logitech MX Master | € 60,65 | € 60,65 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 423,37 | ||
16-03 juiste videokaart toegevoegd.
[ Voor 19% gewijzigd door Littleburst op 16-03-2020 19:59 ]