Pc Update Advies nodig !

Pagina: 1
Acties:
  • 209 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kdt
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 03-12-2022
Mijn vraag
ik heb niet super veel verstand van Computers etc maar zal het wel leuk vinden om een Hardware update te Doen,
ik Gebruik mijn Pc voornamelijk voor het Game/Streamen,Nu zal ik hem rustig aan willen upgrade maar ik weet niet waar te Starten en wat bij mekaar past !,.

Relevante software en hardware die ik gebruik
GPU Radeon RX 570 8GB Series
CPU amd ryzen 5 2600 six core

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Google/Filmpjes opgezocht 8)7

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris_tiaan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15:06
Als je wilt upgraden, is het belangrijk om eerst te kijken wat je wilt upgraden. Loop je tegen problemen aan bij gamen of andere programma's? Wat wil je verbeteren?
Je moet jezelf denk ik eerst deze vragen stellen.

En daarna ook even de vragen in de openingspost invullen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:29

heuveltje

KoelkastFilosoof

ik zou het in een rgb kast stoppen. Meer kermis is beter toch ?
Serieus. Upgraden gaat al snel over de 400 Euro heen, dan is "lijkt me leuk" niet echt de beste motivering.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kdt
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 03-12-2022
@Chris_tiaan dat is het juist ik zal niet weten welke van de 2 voorang zal hebben, ik loop overgens niet tegen problemen aan, wat ik wil verbeteren, een upgrade is altijd goed toch, meschien hogere FPS/Settings

@heuveltje Totaal geen Fan Van RGB Lichtjes horen op de kermis en bij festivals !! Niet in me Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:29

heuveltje

KoelkastFilosoof

wat voor monitor heb je ?
Ik zou zeggen de GPU. maar opzich kan die zich op 1080p 60fps ook nog prima staande houden

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:41

br00ky

Moderator Harde Waren
Kdt schreef op vrijdag 13 maart 2020 @ 13:55:
@Chris_tiaan loop overgens niet tegen problemen aan, wat ik wil verbeteren, een upgrade is altijd goed toch, meschien hogere FPS/Settings
Dan zou ik eerst eens goed proberen te formuleren wat je wil, en wat het mag kosten e.d. Vooral dat eerste is belangrijk. Welke games gaat het om? Op welke resolutie en instellingen game je nu? Tegen welke problemen loop je aan (loopt je RAM vol, stampt de processor continu op 100% of loopt je videokaart op zijn tandvlees?). Alleen als je dat soort zaken kunt beantwoorden, kunnen we je goed advies geven.

Daarnaast is het van belang alle onderdelen van je pc te weten. Of wil je dat we een videokaart aanbevelen die niet in je kast past of die je voeding niet aan kan.

Als je al die duidelijk hebt, kan je een nieuw en volledig topic aanmaken in Componenten Aankoopadvies want Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!. "Misschien hogere FPS/instellingen" is nou niet bepaald duidelijk ;).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.