Defunctus Deo Juvente
Verwijderd
Cola, Redbull
- Wat eten jullie op een LANParty?
Pizza, McDonalds, Patat
Zou je naar een LANParty gaan zonder PC en de pc die daar staat kun je na afloop cheapy kopen(dus waarop je hebt gespeeld...?)
Ligt eraan wat het voor pc is en hoe duur die is?
Verwijderd
Hmm klinkt leuk maar dan zou die pc wel heel goedkoop moeten zijn denk ik. Lijkt me niet dat je naar een LAN gaat om een paar dagen later thuis te komen met een pc van een paar duizend gulden.[b]Op zaterdag 04 augustus 2001 14:40
Hele leuk vraag:
Zou je naar een LANParty gaan zonder PC en de pc die daar staat kun je na afloop cheapy kopen(dus waarop je hebt gespeeld...?)
Verwijderd
Cheapy is de keyOp zaterdag 04 augustus 2001 14:50 schreef Retr0 het volgende:
[..]
Hmm klinkt leuk maar dan zou die pc wel heel goedkoop moeten zijn denk ik. Lijkt me niet dat je naar een LAN gaat om een paar dagen later thuis te komen met een pc van een paar duizend gulden.
maar als je een LANParty hebt van 50/100 mensen en er kopen er 25
Ohja..en vergeet eten en drinken niet ff te vermelden wat je graag zou zien
Defunctus Deo Juvente
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Verwijderd
Over het algemeen wordt er gewoon veel Cola/7 UP enJolt gedronken
Qua eten is het simpel. Wat de catering te boeden heeft
Dus mainly Friet.
Eten wordt meestal een zoektocht naar de lokale pizzaturk...
Das het wel zo'n beetje...
[herrinering ophalen]
2 weken geleden zaten er op lockdown een paar gasten gewoon een hele baak koude schotel naar binnen te werken, ook zat er iemand met een pak krackers, alles kan dus!
[herrinering ophalen]
Dan zou ik voor makkelijke dingen gaan, pizza's, friet, tosti's enz. gewoon dingen die je in een magnetron/oven/frituur kiepert... ja of de nodige afhaalspullen...
Drank, ik hou het liever op non alcoholische dranken... het kan natuurlijk wel eens uit de hand lopen, weinig slaap, redelijk geconcentreerd gamen etc.
Verwijderd
• 3 flessen cola
• 1 pak S(m)ultana naturel
• 1 zak ships
• 1 pakje stimorol
meestal 's avonds ergens een friettent zoeken of als de catering wat leuks heeft dat kopen. netgamez was relaxt, zat een grote supermarkt naast, je mocht alleen het eten van de supermarkt niet mee naar binnen nemen, maar dat kon je gewoon in je rugzak doen gelukkig, dat checkte de security niet.
Of je kan gewoon meehelpen organiseren en dan laten ze je ook lopen[b]netgamez was relaxt, zat een grote supermarkt naast, je mocht alleen het eten van de supermarkt niet mee naar binnen nemen, maar dat kon je gewoon in je rugzak doen gelukkig, dat checkte de security niet.
Anders had hij je er echt niet met die *reclame*Boni*reclame* zak doorheen gelaten
Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"
SecurityOp zaterdag 04 augustus 2001 19:48 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Per 24 uur :
• 3 flessen cola
• 1 pak S(m)ultana naturel
• 1 zak ships
• 1 pakje stimorol
meestal 's avonds ergens een friettent zoeken of als de catering wat leuks heeft dat kopen. netgamez was relaxt, zat een grote supermarkt naast, je mocht alleen het eten van de supermarkt niet mee naar binnen nemen, maar dat kon je gewoon in je rugzak doen gelukkig, dat checkte de security niet.
En bedankt voor reacties
Defunctus Deo Juvente
Verwijderd
Dat deed ik dus ook vrolijkOp zaterdag 04 augustus 2001 20:47 schreef drice het volgende:
[..]
Of je kan gewoon meehelpen organiseren en dan laten ze je ook lopen![]()
Anders had hij je er echt niet met die *reclame*Boni*reclame* zak doorheen gelaten
Hey, ken ik jou niet
Security is wel nodig met 1000 man en veel buitenlanders.
Hoeveel mensen zouden er geinteresseerd zijn in een full-time lanparty locatie? Zoiets als een internet-cafe, maar dan puur op lan-game gericht.
Zoiets bestaat al in Den Haag:Op zaterdag 04 augustus 2001 21:58 schreef Zeega het volgende:
Ik heb ook nog wel een vraagje:
Hoeveel mensen zouden er geinteresseerd zijn in een full-time lanparty locatie? Zoiets als een internet-cafe, maar dan puur op lan-game gericht.
House of Quake
- Bier (50 liter gesponsord door de pa van iemand!)
- Cola
- Whisky
- BBQ!! gesponsord door iemand
- Shoarma!
BIER/COLA
Patat (Haspel)en Shoarma
cola vergeten..
/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/
Op zaterdag 04 augustus 2001 14:40 schreef HappyFun het volgende:
* HappyFun heeft wat vragen..wil zelf eens naar een LANParty gaan en vraag me danaf:
- Wat drinken jullie op een LANParty?
Red Bull en wat Lemon of Cola als afwisseling
patat, shoarma, joahma salade, snoep
Hele leuk vraag:
Zonder eigen pc geen feest, of het moet wel heeeeeeeeeeel goedkoop worden dan (ga maar uit van niet dus)
eten: vette hap, en chips enzo
met papier mache kun je alles maken!!
Verwijderd
powerdrinks/fris/koffie
alles wat voorradig is, chips, snacks, brood, slaatjes, pizza's
Verwijderd
http://www.wetplanet.com/Op zaterdag 04 augustus 2001 23:45 schreef Lomu het volgende:
WTF is Jolt???????
ook een source van freaky powerdrinks
www.thinkgeek.com
Ik had naar lockdown ook gewoon broodje mee, en zaterdagavond hebbe we ffies pizzaatje gehaald in het dorpOp zaterdag 04 augustus 2001 19:19 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
Ik heb inderdaad op Lockdown gewoon broden in een zak meegenomen, en alleen zondag morgen en middag friet gegeten, stuk goedkoper.
Verwijderd
Eten: Chips en Frites/Shoarma/Chinees
Kopen: Week nie, ligt eraan wat voor PC het is en hoe duur.
- 2x ochtendmaaltijd
- 3x sávonds eten
- snoep.ships.co
- drinken
Is dus 2,5 dag meestal en dan met 75,00 aan voedsel mee..?
Defunctus Deo Juvente
En een of twee ( mogelijk drie ) zakken chips natuurlijk.
Leef je 2/3 dagen op chips & colaOp zondag 05 augustus 2001 00:52 schreef FallenAngel666 het volgende:
Coca-Cola baby!
En een of twee ( mogelijk drie ) zakken chips natuurlijk.
Geen normale ontbijten hierro of..
Defunctus Deo Juvente
Verwijderd
Ontbijt???Op zondag 05 augustus 2001 11:45 schreef HappyFun het volgende:
[..]
Leef je 2/3 dagen op chips & cola![]()
Geen normale ontbijten hierro of..
Op een beetje lan kan het goed zijn dat je om 2 uur wakker wordt (bij ons) en dan weer gewoon friet gaat halen. (Wij gingen naar de Mac laatste keer, er was iemand bij die daar werkte=halve prijs)
En voor drinken was er een heeeeeele hoop Cola, want bij de AH was het 3 halen 2 betalen. Ik zou zelf denk ik geen pc kopen op een lan.
Weer wat meer info in me hersenenOp zondag 05 augustus 2001 12:33 schreef BBK het volgende:
[..]
Ontbijt???
Op een beetje lan kan het goed zijn dat je om 2 uur wakker wordt (bij ons) en dan weer gewoon friet gaat halen. (Wij gingen naar de Mac laatste keer, er was iemand bij die daar werkte=halve prijs)
En voor drinken was er een heeeeeele hoop Cola, want bij de AH was het 3 halen 2 betalen. Ik zou zelf denk ik geen pc kopen op een lan.
Defunctus Deo Juvente
Ik ben al naar veel lanparty's geweest, maar bij nog geeneen stond er al een pc voor me klaar. Je moet dus gewoon een eigen pc meenemen lijkt me.Op zaterdag 04 augustus 2001 14:40 schreef HappyFun het volgende:
Hele leuk vraag:
Oke..maar zou je beter lijken of..?Op zondag 05 augustus 2001 12:40 schreef -=Indigo=- het volgende:
[..]
Ik ben al naar veel lanparty's geweest, maar bij nog geeneen stond er al een pc voor me klaar. Je moet dus gewoon een eigen pc meenemen lijkt me.
Defunctus Deo Juvente
Nee!Op zondag 05 augustus 2001 13:15 schreef HappyFun het volgende:
[..]
Oke..maar zou je beter lijken of..?
Eigen PC ruled gewoon... kan je gewoon lekker zelf mee doen wat je wilt!
Tenzij het allemaalOp zondag 05 augustus 2001 13:18 schreef Petuhr het volgende:
[..]
Nee!
Eigen PC ruled gewoon... kan je gewoon lekker zelf mee doen wat je wilt!
AMD 1,4, ghz
512mb is geoforce 3
Defunctus Deo Juvente
Sja.. da's jou keus!Op zondag 05 augustus 2001 13:19 schreef HappyFun het volgende:
[..]
Tenzij het allemaal
AMD 1,4, ghz
512mb is geoforce 3
Geef mij m'n Dual Celeron met 384MB en een Matrox G400 maar...
Het gaat er dus om dat iedereen z'n eigen systeem heeft, en daar tevreden mee is, en mee kan doen wat ie wil!
Oke.meer mensen meningen?Op zondag 05 augustus 2001 13:26 schreef Petuhr het volgende:
[..]
Sja.. da's jou keus!
Geef mij m'n Dual Celeron met 384MB en een Matrox G400 maar...
Het gaat er dus om dat iedereen z'n eigen systeem heeft, en daar tevreden mee is, en mee kan doen wat ie wil!
Defunctus Deo Juvente
goh jij bent wel actief zeg, eerst een winkelcentrum, nou dit. hehe geld nodig?Op zaterdag 04 augustus 2001 14:40 schreef HappyFun het volgende:
* HappyFun heeft wat vragen..wil zelf eens naar een LANParty gaan en vraag me danaf:
Hele leuk vraag:
Je moet bezig blijvenOp zondag 05 augustus 2001 13:44 schreef AtomicShockwave het volgende:
[..]
goh jij bent wel actief zeg, eerst een winkelcentrum, nou dit. hehe geld nodig?
En 2de ... vandaag tekeningen binnen(ICQ)
Defunctus Deo Juvente
Verwijderd
Op Lockdown waren er ook gewoon mensen die zaten te blowen in de zaal, terwijl roken officiëel niet eens was toegestaan.Op zaterdag 04 augustus 2001 14:54 schreef HappyFun het volgende:
softdrug/harddrugs is niet toegestaan op LAN'S lijkt me..?(Webby --> bedankt
)
Uhm.. no drugs hierroOp zondag 05 augustus 2001 16:03 schreef Hdez het volgende:
[..]
Op Lockdown waren er ook gewoon mensen die zaten te blowen in de zaal, terwijl roken officiëel niet eens was toegestaan.
Defunctus Deo Juvente
dunno
Dan wordt het een avondje DOOM spelen.Op zondag 05 augustus 2001 19:01 schreef RoVe het volgende:
Op CPL events enzo staat er ook een bak voor je klaar.. zeker geen problemen mee, maar dat zijn dan ook leuke specs..maar als er 100 p2's staan..tsja.. laat dan maar liever
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
Gesponsorsd.is altijd leukOp zondag 05 augustus 2001 19:01 schreef RoVe het volgende:
Op CPL events enzo staat er ook een bak voor je klaar.. zeker geen problemen mee, maar dat zijn dan ook leuke specs..maar als er 100 p2's staan..tsja.. laat dan maar liever
Defunctus Deo Juvente
Eten ---> Alles wat eetbaar is
Oftewel, gewoons spul dat je lekker vindt.
Verwijderd
Cola, Redbull, Bier, Wodka, van alles eigenlijk
McDonalds, Pizza, Patat, Broodje kroket, Broodjes, uuhm wat er aanwezig is eigenlijk.
Nee, ik maak zelf wel een PC als ik daar behoefte aan heb. En als je je eigen pc meenemt heb je daar tenminste ook al je spul op om te delen en kan je lekker zelf leechen
Conclusie totdat meer mensen reageren:Op zondag 05 augustus 2001 19:43 schreef ChUcKy2731 het volgende:
Cola, Redbull, Bier, Wodka, van alles eigenlijk
McDonalds, Pizza, Patat, Broodje kroket, Broodjes, uuhm wat er aanwezig is eigenlijk.
Nee, ik maak zelf wel een PC als ik daar behoefte aan heb. En als je je eigen pc meenemt heb je daar tenminste ook al je spul op om te delen en kan je lekker zelf leechen
Alleen maar softdrank en junkfood wordt gegeten en geen wijn..biefstukje
En pc..oke
Defunctus Deo Juvente
drinken, simpel 1 liter Bacardi en 4 flessen cola. En bier is ook altijd welkom[b]Op zaterdag 04 augustus 2001 14:40
eten, junkfood, vooral pizza en doritos doen het altijd goed
Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.