Het betreft hier een verkoop van een product waarbij tot twee keer toe de koper niet is op komen dagen hierna heb ik een normale slechte review geplaatst op zijn profiel.
Hier was hij het niet mee eens en heeft van mij ge-eist deze te verwijderen.
Dit kon ik niet en wilde ik niet omdat het de waarheid is (enkele dagen erna kreeg hij een gelijke slechte beoordeling van een andere tweaker)
nu heeft hij een HAAT review op mijn profiel achter gelaten omdat hij het er niet mee eens is.
Wij hebben dan ook geen overeenkomst met elkaar dat wij de review willen laten aanpassen.
Ik vindt dat de review van mij terecht is en een HAAT review daarvoor terug te plaatsen ontrecht.
Vandaar de vraag of deze tweaker gaarne erop kan worden gewezen dat dit niet de manier is hoe wij hier met elkaar omgaan gezien het een nieuwe tweaker is. en dat de review van hem op mijn profiel word verwijderd.
https://tweakers.net/aanbod/rating/787662/
het is niet de eerste keer dat hij een HAAT/Wraak review achterlaat
Wijziging User Review - AWagen raycast
Hier was hij het niet mee eens en heeft van mij ge-eist deze te verwijderen.
Dit kon ik niet en wilde ik niet omdat het de waarheid is (enkele dagen erna kreeg hij een gelijke slechte beoordeling van een andere tweaker)
nu heeft hij een HAAT review op mijn profiel achter gelaten omdat hij het er niet mee eens is.
Wij hebben dan ook geen overeenkomst met elkaar dat wij de review willen laten aanpassen.
Ik vindt dat de review van mij terecht is en een HAAT review daarvoor terug te plaatsen ontrecht.
Vandaar de vraag of deze tweaker gaarne erop kan worden gewezen dat dit niet de manier is hoe wij hier met elkaar omgaan gezien het een nieuwe tweaker is. en dat de review van hem op mijn profiel word verwijderd.
https://tweakers.net/aanbod/rating/787662/
het is niet de eerste keer dat hij een HAAT/Wraak review achterlaat
Wijziging User Review - AWagen raycast
[ Voor 8% gewijzigd door copywizard op 13-03-2020 10:58 ]
AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4