Verhuisd, ingebouwde speakers in plafond

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bhietbrink
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 00:00
Sinds december ben ik verhuisd, de vorige eigenaar heeft in dit huis in enkele kamers speakers in het plafond ingebouwd, waaronder 2 speakers in de badkamer en 2 buiten(droog). Van deze speakers heb ik enkel speakerdraden. De draden van de boxen buiten komen bij mij naar binnen. Er moet natuurlijk een versterker tussen om deze speakers te laten werken. Nu heb ik er hiervan geen 2 liggen en een grote versterker op de badkamer is niet al te mooi.Het liefste zou ik per mobiel/laptop de speakers willen bedienen, dus er zal iets van een wifi of bluetooth verbinding tussen moeten komen.

Mijn vraag is dus of jullie met mij mee zouden willen denken. Zijn er (goedkope) opties om dit te realiseren? En wat raden jullie mij aan hier mee te doen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonbong
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:32
Als alles draden op een plek komt heos drive.
Ps toch wel erg duur met 2600€

[ Voor 36% gewijzigd door leonbong op 12-03-2020 21:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MJV
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:38

MJV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Aliexpress is je vriend: 2x http://s.aliexpress.com/bErIzeQ7 of iets vergelijkbaars.

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Deze kan ik je aanraden, heb er eentje in de keuken staan, via BT gekoppeld aan m'n telefoon. Je moet uiteraard wel een stopcontact hebben, maar ze werken prima.

[ Voor 4% gewijzigd door Bra-Jo op 13-03-2020 17:17 ]

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-lex
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 19:35
Sonos Amp er aan hangen en je kan lekker streamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvrijn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-07 23:16
Een mooie receiver met multi zone, zoals een Denon X....H. Hierop kan je eventueel ook je homecinema op en heos aansluiten. Je kan hiermee volledig via WiFi of Bluetooth audio afspelen en je kan dit per zone bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjoerdOe
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 10-10 07:26
Of een raspberry pi met een HifiBerry hat. Raspotify en/of shairport en je hebt een perfecte Sonos Connect en/of airport receiver.
Pagina: 1