Ik had 't idee om hardware reseller te worden, na het zien van een link op 'Chicon Computers' waar resellers konden inloggen. Ik wil dit doen zonder KvK uittreksel.. later waarschijnlijk wel. Heeft iemand links van computer-winkels die resellers accepteert? Alvast bedankt.
Geen enkele winkel wil resellers zonder een KvK uittreksel. Maar zoiets krijgen is heel gemakkelijk en ook niet zo duur (fl 125,- per jaar dacht ik)
Verwijderd
Dat kun je wel vergeten.
Met reseller bedoelt men dat je bedrijfsmatig wederverkoper bent. Daarvoor moet je ingeschreven staan bij de kvk en je moet natuurlijk ook bekend zijn bij de belastingdienst.
Het heeft heel veel consequenties, en als je toch denkt je te registreren bij de kvk, houdt er dan rekening mee dat je wettelijk verplicht bent om een behoorlijke administratie bij te houden. Doe je dit niet, ben je het zaadje bij de belastingdienst.
M.a.w. Koop nou gewoon je spullen voor de winkelprijs, en accepteer dat je in een winkel wat meer betaald. (overigens berekenen groothandels e.a. bedrijven verzendkosten en administratiekosten wat bij eenkleine bestelling al gauw 50 piek kan zijn, excl. BTW)
Met reseller bedoelt men dat je bedrijfsmatig wederverkoper bent. Daarvoor moet je ingeschreven staan bij de kvk en je moet natuurlijk ook bekend zijn bij de belastingdienst.
Het heeft heel veel consequenties, en als je toch denkt je te registreren bij de kvk, houdt er dan rekening mee dat je wettelijk verplicht bent om een behoorlijke administratie bij te houden. Doe je dit niet, ben je het zaadje bij de belastingdienst.
M.a.w. Koop nou gewoon je spullen voor de winkelprijs, en accepteer dat je in een winkel wat meer betaald. (overigens berekenen groothandels e.a. bedrijven verzendkosten en administratiekosten wat bij eenkleine bestelling al gauw 50 piek kan zijn, excl. BTW)
Iemand die producten van een groothandel doorverkooptOp zaterdag 04 augustus 2001 14:28 schreef martijn.s het volgende:
wat is een reseller?
Verwijderd
Wij van M-Ploy ( een jong net-opgericht bedrijf http://www.m-ploy.nl ) hebben onze handen vol aan het KvK-belastingdienst-administratie-gebeuren. Als je écht van plan bent iets op te richten, hou dan goed de consequenties in de gaten. Vrije tijd is er amper bij 
maak van je hobby je beroep
of van je beroep je hobby
Ik zou die link ff weghalen, is spamOp zaterdag 04 augustus 2001 14:38 schreef Djohen het volgende:
Wij van M-Ploy ( een jong net-opgericht bedrijf [spam]) hebben onze handen vol aan het KvK-belastingdienst-administratie-gebeuren. Als je écht van plan bent iets op te richten, hou dan goed de consequenties in de gaten. Vrije tijd is er amper bij
Ach, laat 'm. Als je dat als spam opvat is je eigen signature ook spam, lijkt me.Op zaterdag 04 augustus 2001 14:57 schreef Marcj het volgende:
[..]
Ik zou die link ff weghalen, is spam
Verwijderd
Erg slim om het zelf nog eens te quoten!Op zaterdag 04 augustus 2001 14:57 schreef Marcj het volgende:
[..]
Ik zou die link ff weghalen, is spam
Ow ja, stom, ff weghalenOp zaterdag 04 augustus 2001 15:21 schreef Renko het volgende:
[..]
Erg slim om het zelf nog eens te quoten!
Mijn signature is iets meer privé, dat is gewoon reclame voor een bedrijfOp zaterdag 04 augustus 2001 15:06 schreef surreal het volgende:
[..]
Ach, laat 'm. Als je dat als spam opvat is je eigen signature ook spam, lijkt me.
je in laten schrijven omdat je dan reseller kan worden loont echt niet super hoor.
Of ik zit bij de verkeerde resellers
Of ik zit bij de verkeerde resellers
Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be
Pagina: 1