Toon posts:

hoe hardware reseller worden?

Pagina: 1
Acties:
  • 246 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik had 't idee om hardware reseller te worden, na het zien van een link op 'Chicon Computers' waar resellers konden inloggen. Ik wil dit doen zonder KvK uittreksel.. later waarschijnlijk wel. Heeft iemand links van computer-winkels die resellers accepteert? Alvast bedankt.

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:38
Geen enkele winkel wil resellers zonder een KvK uittreksel. Maar zoiets krijgen is heel gemakkelijk en ook niet zo duur (fl 125,- per jaar dacht ik)

Verwijderd

Dat kun je wel vergeten.

Met reseller bedoelt men dat je bedrijfsmatig wederverkoper bent. Daarvoor moet je ingeschreven staan bij de kvk en je moet natuurlijk ook bekend zijn bij de belastingdienst.

Het heeft heel veel consequenties, en als je toch denkt je te registreren bij de kvk, houdt er dan rekening mee dat je wettelijk verplicht bent om een behoorlijke administratie bij te houden. Doe je dit niet, ben je het zaadje bij de belastingdienst.

M.a.w. Koop nou gewoon je spullen voor de winkelprijs, en accepteer dat je in een winkel wat meer betaald. (overigens berekenen groothandels e.a. bedrijven verzendkosten en administratiekosten wat bij eenkleine bestelling al gauw 50 piek kan zijn, excl. BTW)

• martijn.s
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:57
wat is een reseller?

• Marcj
Op zaterdag 04 augustus 2001 14:28 schreef martijn.s het volgende:
wat is een reseller?
Iemand die producten van een groothandel doorverkoopt :)

Verwijderd

Wij van M-Ploy ( een jong net-opgericht bedrijf http://www.m-ploy.nl ) hebben onze handen vol aan het KvK-belastingdienst-administratie-gebeuren. Als je écht van plan bent iets op te richten, hou dan goed de consequenties in de gaten. Vrije tijd is er amper bij :'(

maak van je hobby je beroep
of van je beroep je hobby

Verwijderd

Topicstarter
Jammer.. Ik dacht 'dat doe ik wel even'. Blijkbaar niet. |:(

• Marcj
Op zaterdag 04 augustus 2001 14:38 schreef Djohen het volgende:
Wij van M-Ploy ( een jong net-opgericht bedrijf [spam]) hebben onze handen vol aan het KvK-belastingdienst-administratie-gebeuren. Als je écht van plan bent iets op te richten, hou dan goed de consequenties in de gaten. Vrije tijd is er amper bij :'(

maak van je hobby je beroep
of van je beroep je hobby
Ik zou die link ff weghalen, is spam ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 04 augustus 2001 14:57 schreef Marcj het volgende:

[..]

Ach, laat 'm. Als je dat als spam opvat is je eigen signature ook spam, lijkt me.

Verwijderd

Op zaterdag 04 augustus 2001 14:57 schreef Marcj het volgende:

[..]

Erg slim om het zelf nog eens te quoten! |:(

• Marcj
Op zaterdag 04 augustus 2001 15:21 schreef Renko het volgende:

[..]

Erg slim om het zelf nog eens te quoten! |:(
Ow ja, stom, ff weghalen :)

• Marcj
Op zaterdag 04 augustus 2001 15:06 schreef surreal het volgende:

[..]

Ach, laat 'm. Als je dat als spam opvat is je eigen signature ook spam, lijkt me.
Mijn signature is iets meer privé, dat is gewoon reclame voor een bedrijf :) maar ik ga er niet moeilijk over doen. Ik waarschuw hem ff dat sommige modjes daar moeilijk over kunnen gaan doen :P

• Zorg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:43
je in laten schrijven omdat je dan reseller kan worden loont echt niet super hoor.

Of ik zit bij de verkeerde resellers :P

Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be

Pagina: 1