PS4 - COD Warzone - MONITOR - Lage Frame Rate

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderSPT
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 18-06-2021
Ik heb van de week de volgende monitor gekocht;

https://www.coolblue.nl/p...ck-hawk-gb2730hsu-b1.html

1ms, 75HZ dus

Nu speel ik sinds gisteren Warzone (call of duty Battle Royale). De multiplayer doet het feilloos, ook op deze monitor. Echter als ik Warzone speel dan trekt die het qua frames niet, waardoor het een beetje stottert. Als ik in een gebouw ben (dus minder grote wereld zie) dan loopt het redelijk smooth, maar als ie “veel moet werken” stottert het beeld.
Kan dit liggen aan de 75HZ? Is dit te weinig, of juist teveel voor PS4? Zou zelfde monitor maar dan 144HZ het wel goed doen?
Ik las dat PS4/HDMI geen 144HZ ondersteunt, dus zou er met 144HZ niks veranderen?

Moet zeggen dat het op mijn TV met Warzone ook een beetje stottert, maar vind moeilijk om te zeggen of dit even veel is of niet. En wellicht dat mijn TV ook niet goed is?
Kan ik beter minder of meer dan 75HZ monitor gebruiken, of ligt het probleem helemaal niet bij mijn monitor maar ergens anders?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Waarom post je dubbel? Nieuwe monitor geeft Stuttering. Sowieso werkt het kopieren en plakken van een link zo niet. 8)7

Maar goed. Dit heeft echt niks met je monitor te maken.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Als het op je TV ook voor komt, lijkt de conclusie me simpel: het ligt aan de game of je PS4. Meer dingen uitsluiten: andere PS4 op je TV en monitor proberen, andere HDMI kabel proberen, game verwijderen en weer opnieuw installeren, data base rebuilden, boost mode uitschakelen.

[ Voor 3% gewijzigd door bram1984 op 12-03-2020 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderSPT
Dank je wel Bram!
Gekke is dat vriend van mij exact dezelfde playstation heeft, maar een nog oude en nog meer gebruikte.
Ik twijfel of het op mijn TV exact hetzelfde is, lijkt alsof het minder erg is daar, maar dit kan schijn zijn ivm lagere resolutie.

Ik ga de data base rebuilden proberen, lees positieve ervaringen op forums, thanks!

En Evanescent, sorry voor spammen haha, ben gewoon radeloos.. En de link werkt inderdaad niet, mijn excuses haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderSPT
Nog 1 vraag; als ik Call of Duty op dit moment nog geïnstalleerd heb staan, zou het schelen als ik die eerst verwijder voordat ik Database Rebuild doe, of kan ik die gewoon laten staan?
COD is op dit moment opnieuw aan het installeren. Zou mooi zijn als ik het niet wéér zou moeten installeren na database rebuild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-09 22:06
@SanderSPT Ik heb je topic verplaatst naar Spielerij: Problemen en vragen. Het is tevens niet de bedoeling om te crossposten (dezelfde vraag in meerdere fora zetten). Je kunt dan een Topc Report indienen of direct aan een mod vragen om je topic te verplaatsen naar het juiste forum.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MIT400
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 28-11-2021
Heb hetzelfde probleem, PS4 PRO. De eerste 3-4 dagen liep hij op 60fps locked. Nu enkel in huisjes zoals je zegt. Heb al meerdere mensen dit probleem zien melden.

Heb je een PS4 PRO btw ?

[ Voor 7% gewijzigd door MIT400 op 29-03-2020 22:56 ]

Pagina: 1