Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil vooral VR games spelen op maximale kwailiteit, ook skyrim VR met lekker veel mods gewoon zonder problemen. ik heb een Rift S op het moment maar mijn pc is van 2014 en trekt het nouwelijks meer en begint issues te vertonen
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik hoopte ongeveer rond de 1000 euro wel klaar te zijn maar ik kan max wel 1200 uitgeven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb alle randapparatuur en een case,. heb alleen een PC nodig,
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Volledige PC
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat uit naar MSI moederboarden en Nvidia videokaarten. verder maakt het niet uit als het maar goede prijs/kwaliteit verhouding is
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
het liefst stil
Ga je overklokken?
nee, geen ervaring mee.
Wat verwacht je van ons?
Ik ben best wel beetje nieuw met VR dus weet niet echt wat daar nou precies het beste voor is.
Ik wil vooral VR games spelen op maximale kwailiteit, ook skyrim VR met lekker veel mods gewoon zonder problemen. ik heb een Rift S op het moment maar mijn pc is van 2014 en trekt het nouwelijks meer en begint issues te vertonen
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik hoopte ongeveer rond de 1000 euro wel klaar te zijn maar ik kan max wel 1200 uitgeven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb alle randapparatuur en een case,. heb alleen een PC nodig,
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Volledige PC
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn voorkeur gaat uit naar MSI moederboarden en Nvidia videokaarten. verder maakt het niet uit als het maar goede prijs/kwaliteit verhouding is
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
het liefst stil
Ga je overklokken?
nee, geen ervaring mee.
Wat verwacht je van ons?
Ik ben best wel beetje nieuw met VR dus weet niet echt wat daar nou precies het beste voor is.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 173,- | € 173,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450 Tomahawk MAX | € 111,34 | € 111,34 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2070 Super Gaming X Trio | € 609,65 | € 609,65 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT BLS2K16G4D32AESB | € 174,85 | € 174,85 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 860 EVO 500GB | € 77,- | € 77,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.145,84 | ||
[ Voor 47% gewijzigd door Angarato op 12-03-2020 03:56 . Reden: lijstje ]