Toevoeging bad word filter?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
We zien de laatste tijd wat user accounts met getbadgirl.com aangemaakt worden, net ook weer eentje (Verwijderd in "Reizen met het Vliegtuig - Deel 1"). Is er een bad word filter waar dat domein in kan, of zal men de spam accounts eerst actief moeten zien worden?

[ Voor 15% gewijzigd door gambieter op 12-03-2020 01:40 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
SM >> MF

Bij mijn weten is er wel iets van een filter ja, maar ik weet er 't fijne niet van.

Waar ik persoonlijk heel happy van zou worden: Ik kan met 1 druk op de knop alle FP reacties wissen, maar moet handmatig alle forumreacties doen (en dat is soms best wat werk als 't er tientallen zijn). Dat zou ik ook graag met 1 druk op de knop kunnen. Hell: waarom hebben we geen knop die (uiteraard na een bevestiging met een " ik weet 't zeker"):
  • Alle reacties van een user (FP / Forum / V&A / DM's / etc.) trashed
  • De account banned en een nickchange geeft naar <spammer123> ofzo
  • Het registratie-IP een IP-ban geeft van 24 uur ofzo
  • ...
Kortom: een heel account opdoekt met een druk op de knop. Daar zou ik pas écht blij van worden :P

[ Voor 12% gewijzigd door RobIII op 12-03-2020 01:52 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Twijfelde tussen die twee, dacht dat er al een badwordfilter was, en dus alleen toevoegen voldoende was :)
Kortom: een heel account opdoekt met een druk op de knop. Daar zou ik pas écht blij van worden :P
Lijkt me inderdaad nuttig. Met wat checkpoints dat het niet te makkelijk wordt :+

(ik verwijs naar dit plaatje ;) )

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-09 08:05

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Heb in elk geval "getbadgirl" vast even toegevoegd aan de spamwoorden :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Topicstarter
Mooi, nu zien welke andere meisjes ze in de aanbieding doen :)