I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
SM >> MF
Bij mijn weten is er wel iets van een filter ja, maar ik weet er 't fijne niet van.
Waar ik persoonlijk heel happy van zou worden: Ik kan met 1 druk op de knop alle FP reacties wissen, maar moet handmatig alle forumreacties doen (en dat is soms best wat werk als 't er tientallen zijn). Dat zou ik ook graag met 1 druk op de knop kunnen. Hell: waarom hebben we geen knop die (uiteraard na een bevestiging met een " ik weet 't zeker"):
Bij mijn weten is er wel iets van een filter ja, maar ik weet er 't fijne niet van.
Waar ik persoonlijk heel happy van zou worden: Ik kan met 1 druk op de knop alle FP reacties wissen, maar moet handmatig alle forumreacties doen (en dat is soms best wat werk als 't er tientallen zijn). Dat zou ik ook graag met 1 druk op de knop kunnen. Hell: waarom hebben we geen knop die (uiteraard na een bevestiging met een " ik weet 't zeker"):
- Alle reacties van een user (FP / Forum / V&A / DM's / etc.) trashed
- De account banned en een nickchange geeft naar <spammer123> ofzo
- Het registratie-IP een IP-ban geeft van 24 uur ofzo
- ...
[ Voor 12% gewijzigd door RobIII op 12-03-2020 01:52 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Twijfelde tussen die twee, dacht dat er al een badwordfilter was, en dus alleen toevoegen voldoende was
Lijkt me inderdaad nuttig. Met wat checkpoints dat het niet te makkelijk wordtKortom: een heel account opdoekt met een druk op de knop. Daar zou ik pas écht blij van worden
(ik verwijs naar dit plaatje
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Mooi, nu zien welke andere meisjes ze in de aanbieding doen