Ben al jaren niet meer op de hoogte van de ontwikkelingen want mijn nexus 4 draait al 7 jaar mee, maar het wordt helaas tijd om deze te vervangen.
Ik zoek een?
Toestel met een geweldige batterij, privacy-vriendelijk (moet minstens Xposed framework kunnen installeren) en toekomsgericht (doel is om het minstens 5 jaar te gebruiken).
Minder van belang, maar liefst wel: 2020-model (wegens updates), goede camera, dual sim, compact formaat en een kale Android-versie.
Wat is je budget?
€ 200 - € 400
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Standaardgebruik: browsen, degelijke foto's trekken en communiceren. Eventueel af en toe muziek.
Niet voor films en spelletjes
Wat heb je zelf al gevonden?
- Pixel 3a (formaat en camera)
- Pixel 4a (2020 en formaat)
- Motorola Moto G8 Power (2020 en batterij, G7 model bleek populair op het xda forum)
- Nokia 6.2 of 7.2
- ...
Zou het nieuwe toestel binnen de drie maanden willen aanschaffen.
Ik zoek een?
Toestel met een geweldige batterij, privacy-vriendelijk (moet minstens Xposed framework kunnen installeren) en toekomsgericht (doel is om het minstens 5 jaar te gebruiken).
Minder van belang, maar liefst wel: 2020-model (wegens updates), goede camera, dual sim, compact formaat en een kale Android-versie.
Wat is je budget?
€ 200 - € 400
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Standaardgebruik: browsen, degelijke foto's trekken en communiceren. Eventueel af en toe muziek.
Niet voor films en spelletjes
Wat heb je zelf al gevonden?
- Pixel 3a (formaat en camera)
- Pixel 4a (2020 en formaat)
- Motorola Moto G8 Power (2020 en batterij, G7 model bleek populair op het xda forum)
- Nokia 6.2 of 7.2
- ...
Zou het nieuwe toestel binnen de drie maanden willen aanschaffen.