• Bart v d Eijk
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 11-03-2020
Ik heb een nieuwe chromecast gekocht omdat ik met de oude niet kon inloggen.
Weer kreeg ik 'kan niet communiceren met je chromecast'
Chromecast teruggezet naar fabrieksinstellingen. Nieuw chromecast nummer. Alles opnieuw ingesteld, zelfs mijn huiskamer in de Google Home app. De code verschijnt elke keer op mijn TV scherm. Wifi wachtwoord geverifieerd in de router. Ingesteld, maar de boodschap is dezelfde. Wat is er aan dehand?

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
@Bart v d Eijk
Heb je reactie afgesplitst naar een eigen topic. Het is niet handig om een oud topic van ruim 5 jaar geleden uit de mottenballen te halen. Hier verder dus. :+

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19:06
Je kan dus wel communiceren met de chromecast want je kan hem instellen en resetten. Daarvoor is ook een verbinding nodig voor zover ik weet..

In welke situaties heb je dit probleem? Meerdere apps? Meerdere devices geprobeerd?

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:52
Controleer of AP Isolation (ook Client Isolation of Guest Mode genoemd) uit staat op je router of access point.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:41

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Heb je na het instellen op de wifi van de Chromecast weer verbinding met je eigen wifinetwerk gemaakt?

Je maakt tijdens de setup namelijk gebruik van twee verbindingen (eerst naar de chromecast, daarna benader je hem vanaf je eigen netwerk).

Just askin' :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
MisterEagle schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 22:47:
Je kan dus wel communiceren met de chromecast want je kan hem instellen en resetten. Daarvoor is ook een verbinding nodig voor zover ik weet..
10/30 seconden op de knop op de CC reset hem naar factory
Dan zijn alle settings er uit, en moet je alles opnieuw instellen.

@ts : is je wachtwoord veranderd ?
Kan zomaar zijn, dat er een teken in voorkomt wat hij niet kan plaatsen

[ Voor 12% gewijzigd door FreshMaker op 12-03-2020 10:37 ]

Pagina: 1