Rapportage - acermoi

Pagina: 1
Acties:
  • 552 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcpoesen
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 04-08 13:51
[User] (Was vergeten hem in de titel te vermelden)

Beste Tweakers,

Ik wil een rapportage doen over een mede-Tweaker genaamd "acermoi" die mij kleineert, bedreigt en mij belachelijk maakt.
Aangezien ik op een veiling geboden had, en niet binnen 3 uur had gereageerd werd meneer erg boos, hij vertelde mij dat ik te lang niet had gereageerd (3 uur) en daarom heeft hij het bij het grofvuil gezet, daarna toen hij vertelde dat hij bij elk bod óf geen reactie kreeg of toch iets anders wouden hebben of geen geld hadden, dan is iedereen maar zo volgens hem? daarna zit hij me nog te beledigen met snotneus, zit me te kleineren ook al ben ik gewoon volwassen(?) en te dreigen met een klacht bij Tweakers én advocaat wegens "Smaad en laster "wanneer ik hem vertel hem een slechte review te geven, natuurlijk ik ben niet heilig maar word ook boos wanneer dit gebeurd.
*snip* dat doet we hier niet
Zijn review over mij:
*snip* dat doet we hier niet
Ik ben niet heilig, maar ik begon ook erg geïrriteerd te worden nadat hij me begon te beledigen.

Screenshot van de hele conversatie: *snip* dat doet we hier niet

[ Voor 63% gewijzigd door RobIII op 11-03-2020 15:41 ]

Vanaf 14-05-2019 officieel benoemd tot het vriendje van Versio (https://i.imgur.com/l22mqKm.png)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Schop een Modje >> V&A Feedback

Het is niet de bedoeling onderlinge communicatie hier zo open te gooien; de mensen die dat moeten zien kunnen 't zien als dat nodig is. Ik laat 't verder aan de V&A mensen over.

[ Voor 57% gewijzigd door RobIII op 11-03-2020 15:42 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:21

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Geen transactie, dus geen beoordeling. Beide zijn verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

Op een andere manier onder de aandacht gebracht.

[ Voor 84% gewijzigd door PcDealer op 11-03-2020 22:21 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Dit topic is gesloten.