Sinds een aantal weken, heb ik een probleem met mijn Samsung Syncmaster 214T (S-PVA) scherm, ik gebruik dit scherm als tweede scherm en voor het aansluiten van een oude console op de S-Video poort (Vanwege het 4:3 formaat)
Het probleem is als volgt:
Bij het aanzetten van het scherm knippert het OSD, en sinds een aantal weken wordt er steeds meer een raster van knipperende lijnen zichtbaar wanneer aangesloten op DVI of VGA, nadat de monitor een tijdje heeft aangestaan worden deze wel minder, maar helemaal weg gaan ze niet meer:
/f/image/JAlS419V0W6MPIsq85vBa5qk.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/JJTKScOPtxa9Ge5weTgPK16E.jpg?f=fotoalbum_large)
Op S-Video is het resultaat nog veel erger:

Nu heb ik wel al de Capacitators op het powerboard van de monitor vervangen en ook het hele powerboard, echter geeft dit geen verbetering ik vraag me dan ook af wat er hier versleten is. (Video-board ziet er goed uit) Heeft iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?
Het probleem is als volgt:
Bij het aanzetten van het scherm knippert het OSD, en sinds een aantal weken wordt er steeds meer een raster van knipperende lijnen zichtbaar wanneer aangesloten op DVI of VGA, nadat de monitor een tijdje heeft aangestaan worden deze wel minder, maar helemaal weg gaan ze niet meer:
/f/image/JAlS419V0W6MPIsq85vBa5qk.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/JJTKScOPtxa9Ge5weTgPK16E.jpg?f=fotoalbum_large)
Op S-Video is het resultaat nog veel erger:

Nu heb ik wel al de Capacitators op het powerboard van de monitor vervangen en ook het hele powerboard, echter geeft dit geen verbetering ik vraag me dan ook af wat er hier versleten is. (Video-board ziet er goed uit) Heeft iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?