Acties:
  • 0 Henk 'm!

denonman1

Topicstarter
Ik heb gezocht op het forum (en daarbuiten) maar kom niets tegen wat specifiek mijn issue oplost, ik heb mijn hoop gericht op mijn mede-tweakers.

Hardware:
Himedia Q10 Pro met custom firmware 2.1.4 van pcristi (Futeko forum)
NFS shares met *.* RW-access
Ik heb de wrapper ingesteld op de external player, aangezien ik de aanroep van de Q10 player vwb audio en subs veel fijner vindt dat die van kodi, maar kodi wel wil gebruiken voor de bibliotheek.

Mijn probleem: Als ik Kodi start krijg ik de melding 'external player active, press ok if playback has stopped' (iod, ik heb Nederlands aan staan als language). Dat doe ik dan en dan kan ik met 'exit' wel naar het kodi menu,. maar fijn is anders...

Na een zoektoecht op de kodi wiki kom ik dit tegen: (https://kodi.wiki/view/External_players) :
"playcountminimumtime" =
number of seconds the time the extplayer process needs to run for before the item's playcount will be incremented (i.e. it will be marked as watched):

Ik heb bovenstaande entry op 1 seconde gezet, op 0 en de hele line weggehaald, maar helaas: EXTERNE SPELER ACTIEF Klik op 'OK als afspelen beeindigd is.
Dit lost mijn probleem dus niet op...

Wie kan me de goeie richting op sturen?
Waarvoor alvast dank!

[ Voor 37% gewijzigd door denonman1 op 11-03-2020 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

denonman1

Topicstarter
Ik heb inmiddels ontdekt dat xml files het beste werken als ze goed uitgelijnd zijn (ik heb hier geen verstand van) en zag dat mijn aangepaste file alle regels recht onder elkaar had staan.

Nu ik alles even netjes qu auitlijning geformateerd lijkt het te werken!
Ik heb alleen ook de regel <hidexbmc>false</hidexbmc> toegevoegd, dus ook dat kan de oplossing zijn geweest.

Ik moet nog uitgebreid testen, maar 3x opstarten van de Q10 is 3x meteen naar KODI, dus so far so good!

[ Voor 84% gewijzigd door denonman1 op 15-03-2020 19:34 ]