ik zoek een goede volautomatische platenspeler met bluetooth

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1350626

Topicstarter
ik zoek een goede volautomatische platenspeler met bluetooth en ingebouwde vooversterker. Bleutooth omdat ik losse speakers wil gebruiken en volautomatisch omdat ik het handiger vind als de speler auto stop en auto return heeft ipv dat ik zelf plaat moet opzetten (vooral dat zelf de naald op de plaat zetten wil ik niet)

Budget, mag wel tot € 400

Ik wil singles en lp's (dus 33 en 45 toeren platen) afspelen.

Ik heb geen merk voorkeur. Ik kwam uit op een Sony PS-LX310BT (want dus volautomatisch en bluetooth)

Ik zou liever een (nog) betere platenspeler willen aanschaffen (maar dan heb ik geen vol automatische speler als ik goed gezocht heb)
Dus heb je nog een goede tip.

Wil weer mijn oude vinyl gaan afspelen

Dank voor je meedenken.

Henk :>

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 16:33
Je zou ook een Bluetooth transmitter (bijv. deze) op een phono versterker kunnen aansluiten (bijvoorbeeld deze Hama). Dan kun je een betere automatische platenspeler nemen (bijv deze Dual), of binnen budget deze Thorens, daarbij heb je de Hama niet nodig, er zit al een voorversterker in

[ Voor 16% gewijzigd door martyw op 10-03-2020 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koppie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18:41
@martyw Goed idee, maar die Dual heeft geen voorversterker, en dat werkt niet met te laag signaal niveau en niet RIAA-gelijkgetrokken. De Thorens heeft dat wel.

@martyw Excuus, te snel gelezen, idd je had die hama-voorversterker als optie genoemd.

[ Voor 22% gewijzigd door koppie op 10-03-2020 21:14 ]

Ben ik nou zo dom, of is de rest zo slim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martyw
koppie schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 20:51:
@martyw Goed idee, maar die Dual heeft geen voorversterker, en dat werkt niet met te laag signaal niveau en niet RIAA-gelijkgetrokken. De Thorens heeft dat wel.
Daarom noemde ik ook de Hama voorversterker, bij de Dual heb je die inderdaad nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1350626

Topicstarter
begrijp ik het goed dat een mooie combinatie is de dual met de blue tooth transmitter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martyw
Anoniem: 1350626 schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 22:16:
begrijp ik het goed dat een mooie combinatie is de dual met de blue tooth transmitter?
De Dual met de Hama en de Bluetooth

Of

De Thorens en de Bluetooth

De Thorens heeft de functionaliteit (voorversterking en RIAA correctie) van de Hama al ingebouwd, de Dual niet.

[ Voor 4% gewijzigd door martyw op 10-03-2020 22:39 ]

Pagina: 1