I9-9900K | Asro Z390 PHANTOM GAMING 9 Z390 | GiBy8GB D6 RTX 2070 Windforce 8G | Corsair RM550X (2018) 550W ATX24 | Cooler Master ML120L RGB | Corsair Vengeance LPX 32 GB | NZXT H500
Vraag
Beste antwoord (via maubaan op 10-03-2020 13:30)
https://www.transip.nl/kn...pel_je_webadres_aan_stackmaubaan schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 12:12:
Goedemiddag iedereen,
Ik wil graag een webhost aanschaffen bij trans ip.
Ik heb hier al een domein voor de fun van een domein hebben en een stack uit de tijd dat het nog weg gegeven werd.
Nu is mijn idee als volgt:
Ik wil graag een website bouwen om een mooi verhaal om mijzelf te hangen om naar mensen te communiceren.
maar ik gebruik mijn mijn domein nu om te landen op de hoofd pagina van stack om in te loggen.
Graag zou ik het als volgen hebben ****.nl voor de website en dan ****.nl/stack om op mijn stack pagina te landen.
Weet iemand hoe ik dit het makkelijkste kan inrichten?
mocht je meer info nodig hebben dan hoor ik het graag
Ik zou gaan voor de subdomein route, dat is een stuk eenvoudiger. Bijvoorbeeld stack.****.nl.
Alle reacties
https://www.transip.nl/kn...pel_je_webadres_aan_stackmaubaan schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 12:12:
Goedemiddag iedereen,
Ik wil graag een webhost aanschaffen bij trans ip.
Ik heb hier al een domein voor de fun van een domein hebben en een stack uit de tijd dat het nog weg gegeven werd.
Nu is mijn idee als volgt:
Ik wil graag een website bouwen om een mooi verhaal om mijzelf te hangen om naar mensen te communiceren.
maar ik gebruik mijn mijn domein nu om te landen op de hoofd pagina van stack om in te loggen.
Graag zou ik het als volgen hebben ****.nl voor de website en dan ****.nl/stack om op mijn stack pagina te landen.
Weet iemand hoe ik dit het makkelijkste kan inrichten?
mocht je meer info nodig hebben dan hoor ik het graag
Ik zou gaan voor de subdomein route, dat is een stuk eenvoudiger. Bijvoorbeeld stack.****.nl.
Een subdomein lijkt mij inderdaad ook een goede oplossing maar hoe kan ik dit het beste inregelen?PatrickH89 schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 12:18:
[...]
https://www.transip.nl/kn...pel_je_webadres_aan_stack
Moet ik hiervoor een extra domein kopen of is dit een instelling in de DNS, zo ja hoe regel ik dat?
I9-9900K | Asro Z390 PHANTOM GAMING 9 Z390 | GiBy8GB D6 RTX 2070 Windforce 8G | Corsair RM550X (2018) 550W ATX24 | Cooler Master ML120L RGB | Corsair Vengeance LPX 32 GB | NZXT H500
Volgens mij staat het vrij compleet uitgelegd in de handleiding die ik linkte. Je hoeft volgens mij zelf weinig te doen qua DNS (doet TransIP automatisch voor je) behalve je gewenste subdomein invullen.maubaan schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 12:39:
[...]
Een subdomein lijkt mij inderdaad ook een goede oplossing maar hoe kan ik dit het beste inregelen?
Moet ik hiervoor een extra domein kopen of is dit een instelling in de DNS, zo ja hoe regel ik dat?
Ja ik had er te snel overheen gelezen, ik heb er nog even goed de tijd voor genomen en het werkt nu heel mooiPatrickH89 schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 12:44:
[...]
Volgens mij staat het vrij compleet uitgelegd in de handleiding die ik linkte. Je hoeft volgens mij zelf weinig te doen qua DNS (doet TransIP automatisch voor je) behalve je gewenste subdomein invullen.
Bedankt!
Pagina: 1