Wie heeft deze kaart en kan me er meer over vertellen. Ik ben al een tijdje op zoek naar een kaart waarmee ik in eerste plaats mijn DivX op TV kan afspelen. Verder internet ik heel veel en webdesign ik. Het is dus vooral Windows wat ik gebruik. MAAR op zijn tijd wil ik ook wel een game spelen. Ik heb daarom voor deze ASUS gekozen ipv. een Matrox G450.
Maar nu even gebruikerservaringen met bovenstaande kaart en het afspelen van DivX op TV. Zet ze hier maar neer.....
En nog iets, krijg ik bij de aanschaf van deze kaart ook een kabeltje om mijn TV op de kaart aan te sluiten ???? De afstand is zo'n 5 meter dus er zal wel wat verlengd moeten worden. Is dit toch geen probleem ?????
Maar nu even gebruikerservaringen met bovenstaande kaart en het afspelen van DivX op TV. Zet ze hier maar neer.....
En nog iets, krijg ik bij de aanschaf van deze kaart ook een kabeltje om mijn TV op de kaart aan te sluiten ???? De afstand is zo'n 5 meter dus er zal wel wat verlengd moeten worden. Is dit toch geen probleem ?????