Outlook Level1Remove werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-10 15:57
Relevante software en hardware die ik gebruik
Outlook 2019/365

Mijn vraag
Voor een vriend van me die geregeld als backup mdb bestanden verstuurd en ontvangt, had ik in de registry een level1remove toegevoegd voor .mdb bestanden zodat hij deze kon openen in Outlook. Dit heeft al maanden probleemloos gewerkt, tot enkele dagen terug.
Outlook meldt nu dat 'toegang tot de mogelijk onveilige bijlagen is geweigerd'

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Heb net nogmaals gecontroleerd of de regkey er nog was (bron), en heb ook via OutlookTools nogmaals de blokkade opgeheven, maar outlook blijft mdb blokkeren.
OutlookTools laat zien dat de Outlook build van 6-3 is, maar ik kan niets vinden dat dit plotseling niet meer zou werken in de laatste Outlook versie.

Kortom: iemand enig idee wat hier aan de hand zou kunnen zijn?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21:10

g0tanks

Moderator CSA
Als alternatieve oplossing kan je proberen de extensie te wijzigen naar iets wat wel wordt geaccepteerd, of te verhullen door het te comprimeren in een zip.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
Zippen had ik ook al voorgesteld voor in de toekomst, maar hij heeft nu dus ook nog heel veel mails met een mdb bijlage staan die niet meer te openen is omdat deze niet wordt getoond.
Bij voorkeur wordt dus gewoon mdb weer toegestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
Voorzichtig schopje ;)

Heb nog steeds niets kunnen vinden dat deze manier niet meer zou werken, dus adviezen zijn zeer welkom.