Ik heb een lijst (O7:O293) waarin een datum komt te staan als in een andere kolom geen waarde staat,(formule in deze cellen =IF(K269<=1;A269;""), waarbij A een datum is.
Wat ik nu zou willen is dat in cel O4 de eerste datum tevoorschijn komt.
Daarvoor de volgende formule gemaakt: =INDEX(O7:O293;MATCH(FALSE;ISBLANK(O7:O293);0))
Ik weet niet wat ik fout doe, maar er komt simpelweg geen waarde uit, geen error, geen 0, gewoon leeg.
Iemand hier de gouden tip?
Edit: op de website waar ik de formule vandaan heb wordt aangegeven dat je op ctrl shift enter moet drukken, dan komt de formule tussen van die brackets te staan, wat doet dit en waarom zijn ze weer verdwenen nu ik weer in die cel kijk?
Wat ik nu zou willen is dat in cel O4 de eerste datum tevoorschijn komt.
Daarvoor de volgende formule gemaakt: =INDEX(O7:O293;MATCH(FALSE;ISBLANK(O7:O293);0))
Ik weet niet wat ik fout doe, maar er komt simpelweg geen waarde uit, geen error, geen 0, gewoon leeg.
Iemand hier de gouden tip?
Edit: op de website waar ik de formule vandaan heb wordt aangegeven dat je op ctrl shift enter moet drukken, dan komt de formule tussen van die brackets te staan, wat doet dit en waarom zijn ze weer verdwenen nu ik weer in die cel kijk?
[ Voor 20% gewijzigd door Malt007 op 10-03-2020 10:51 ]