Mijn vraag
Huidige status:
1.de Magsafe geeft geen enkel licht op deze laptop Wel op een andere, compatible laptop. Ook een nieuwe Magsafe geeft geen licht.
2. opstarten met de powerknop geeft 5 seconden opstartscherm, daarna zwart scherm.
3. Echter!!! Opstarten met powerknop en tegelijkertijd cmd + R maakt dat hij (langzaam) start en ik zelfs bij het scherm met de hulpopties uitkom. Alleen moet ik wel deze toetsencombi ingedrukt houden... Zodra ik deze loslaat krijg ik weer een zwart scherm.
Overigens, de ventilator gaat niet aan tijdens dit proces (dus met cmd + R ingedrukt).
Wat is hier aan de hand en wat kan ik doen om het te herstellen?
Huidige software: Mac OS Mojave
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
- ik heb alle mogelijke toetsencombinaties geprobeerd op Internet. Geen succes.
- ik heb een nieuwe batterij aangeschaft. Geen effect.
- ik heb een nieuw i/o board er ingezet. Geen resultaat
...
Huidige status:
1.de Magsafe geeft geen enkel licht op deze laptop Wel op een andere, compatible laptop. Ook een nieuwe Magsafe geeft geen licht.
2. opstarten met de powerknop geeft 5 seconden opstartscherm, daarna zwart scherm.
3. Echter!!! Opstarten met powerknop en tegelijkertijd cmd + R maakt dat hij (langzaam) start en ik zelfs bij het scherm met de hulpopties uitkom. Alleen moet ik wel deze toetsencombi ingedrukt houden... Zodra ik deze loslaat krijg ik weer een zwart scherm.
Overigens, de ventilator gaat niet aan tijdens dit proces (dus met cmd + R ingedrukt).
Wat is hier aan de hand en wat kan ik doen om het te herstellen?
Huidige software: Mac OS Mojave
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
- ik heb alle mogelijke toetsencombinaties geprobeerd op Internet. Geen succes.
- ik heb een nieuwe batterij aangeschaft. Geen effect.
- ik heb een nieuw i/o board er ingezet. Geen resultaat
...