ABIT be6-II v2.0

Pagina: 1
Acties:

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:24

rammes

koekebakker 1e klas

Topicstarter
hoi ik heb net bovengenoemd plankje 2ehands (nieuw) gekocht. zijn er mensen die deze plank ook hebben? goede ervaringen mee? en zit er noou een raid of ata66 controller op ?

Ik zou het doen!

• joostje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:49
d'r zit een ata66 controler op (er zijn er gelofo ikook met raid) maar die werkt gaar vind ik, ik heb dat plankje ook maar draai gewoon op udma 33

• Talon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-08 13:49

Talon

Booooom !

Ik heb dat plankje een lange tijd gehad.
Dat ding is best lekker, kan veel hebben.
1 tip toch ..
Bij bios flashen moet je blijven proberen tot het goed gaat.
Stop je eerder dan succes... dan heb je een probleem.
Gooi ook je Voltage niet extreem omhoog of sluit niet teveel fan's aan op de fan-headers, dan heb je kans dat ie doorfikt.
Veel plezier met dat ding en Succes :)

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Topicstarter
verder geen problemen mee? ik wilde mijn ouder " rommel" erop drukken p2 350 met wat geheugen etc
maar heb nu een p3/500 op een p3bf is het verstandig dit om te ruilen en mijn "goede" systeem die abit in de drukken?

Ik zou het doen!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:33
Op zaterdag 04 augustus 2001 13:09 schreef rammes het volgende:
verder geen problemen mee? ik wilde mijn ouder " rommel" erop drukken p2 350 met wat geheugen etc
maar heb nu een p3/500 op een p3bf is het verstandig dit om te ruilen en mijn "goede" systeem die abit in de drukken?
Haha, heb afgelopen week precies hetzelfde gedaan: een 2e BX gekocht om m'n oude spul (o.a. PII400) in te pluggen.
Ik denk dat je maar moet proberen welk bord je wil gebruiken in je main bak (knustel, knutsel). Als hij nu goed loopt zou ik het niet doen (maar ik ben dan ook een P3B-F fan ;) )

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• rammes

rammes

koekebakker 1e klas

Topicstarter
Op zaterdag 04 augustus 2001 13:48 schreef abbadon het volgende:

[..]

Haha, heb afgelopen week precies hetzelfde gedaan: een 2e BX gekocht om m'n oude spul (o.a. PII400) in te pluggen.
Ik denk dat je maar moet proberen welk bord je wil gebruiken in je main bak (knustel, knutsel). Als hij nu goed loopt zou ik het niet doen (maar ik ben dan ook een P3B-F fan ;) )
LOl ben dus niet de enige.. ik laat mijn p3bf mooi erin zitten dat ding werkt prima! eens kijken hoe snel mijn p2/350 is... :o

Ik zou het doen!

Pagina: 1