Toon posts:

Meerdere inputs 1 set speakers

Pagina: 1
Acties:
  • 442 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb recent een setje Pioneer S-DJ50X speakers gekocht en wil deze gebruiken met zowel mijn PC als mijn DDJ-400 dj-controller. Als ik ze echter beide tegelijk aansluit door gebruikt te maken van de verschillende inputs op de speakers krijg ik erg veel ruis. Ook als er maar een van de twee gekoppeld is krijg ik een hele lichte ruis.

Ik had ze zo verbonden:
Tulp(RCA) naar TRS vanuit mn dj-controller naar de speakers.
3,5 naar tulp vanuit mn computer naar de speakers.

Ik vroeg me af of iemand een oplossing wist, audio interface / mixer etc of een andere oplossing natuurlijk. Linkjes naar producten zou fijn zijn als dat mogelijk is :)

Ik hoop dat iemand me kan helpen

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouwfraude
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
De speaker heeft geen meerdere ingangen het is of de een of de ander.
Een simpel RCA (tulp) switchboxje zou al genoeg kunnen zijn of een eenvoudige mixer / pre-amp
Actieve speakers ruisen allemaal maar de fans van plastic speakers zullen nu wel gaan protesteren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TBTL
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Wellicht is de dj-controller voor de pc zichtbaar als geluidskaart, zodat al het geluid via de dj-controller loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2sappig
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 08-05 20:22
Ik gebruik al jaren een simpele mixer om een platenspeler, chromecast audio en een TV op een maranz versterker uit 1981 aan te sluiten.

gewoon alle kanalen open, zodat ik nooit naar de kast/versterker hoef te lopen om te switchen.

https://www.bol.com/nl/p/...pPIxUEaQcxAIaAt0zEALw_wcB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:46

FeaR

In GoT we trust

Hit and Run Tweaker/Topic.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.