Verwijderd

Topicstarter
Hey!

Mijn abonnement is verlopen. Ik heb een iPhone 8 Plus waar ik blij mee ben, maar ik zou toch een ander/nieuw toestel willen. Nu zei de verkoper in de telefoonwinkel dat er niet zoveel telefoons zijn die ver met hun kop boven de 8 plus (zoals de 11) uitsteken. Nu vraag ik me dus af of dat echt zo is. En met welke telefoon ga je erop vooruit?
Ergens ben ik wel nieuwsgierig naar een ander merk, maar ik ben ook weer ‘bang’ dat ik spijt krijg. Ik vind het echter idioot dat de prijzen zo ontzettend hoog liggen. Ik zou het wel fijn vinden als ik er wat op vooruit qua wat betreft de camera. Tips misschien?

• pickboy
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-11 14:32
Waarom wil je een nieuwe telefoon? Wat moet ie hebben/kunnen wat deze niet (goed) kan.

Dan heb je punten waarop je kunt vergelijken.

Persoonlijk zou ik (als deze nog goed genoeg is) gewoon (tijdelijk) overstappen naar een sim-only abbo. Hou je dat een tijdje aan tot je toch wilt/moet switchen en dan kun je altijd weer naar een abbo met toestel.

Ben je in de tussentijd ook nog eens flink voordeliger uit met je abbo.

• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:21
Verwijderd schreef op maandag 9 maart 2020 @ 15:27:
Hey!

Mijn abonnement is verlopen. Ik heb een iPhone 8 Plus waar ik blij mee ben, maar ik zou toch een ander/nieuw toestel willen. Nu zei de verkoper in de telefoonwinkel dat er niet zoveel telefoons zijn die ver met hun kop boven de 8 plus (zoals de 11) uitsteken. Nu vraag ik me dus af of dat echt zo is. En met welke telefoon ga je erop vooruit?
Ergens ben ik wel nieuwsgierig naar een ander merk, maar ik ben ook weer ‘bang’ dat ik spijt krijg. Ik vind het echter idioot dat de prijzen zo ontzettend hoog liggen. Ik zou het wel fijn vinden als ik er wat op vooruit qua wat betreft de camera. Tips misschien?
Uiteindelijk ga je er met alle toestellen op vooruit die na de iPhone 8 zijn uitgekomen. Dat is een feit. Je zult voor jezelf moeten onderzoeken of je de upgrades het investeren in een nieuw toestel waard vindt.

©2004

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Aankoopadvies Tablets en Telefoons is een betere plek voor deze discussie, dus een move die kant op :)

iOS > ATT

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:17
Mijn advies, spaar door en koop straks bijvoorbeeld een iPhone 12 als die met 5G werkt. Dan ga je er echt op vooruit. De iPhone 11 is al een duidelijke (camera) upgrade. Van de 12 verwacht nog iets meer en ook dat wat kreukeltjes uit de 11 glad gestreken zijn.