Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerjer
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 25-04 11:56
Beste mede Tweakers,

Op het moment zit ik te kijken naar een Samsung Watch. Dit gaat mijn eerste smart watch zijn en ben hier op dit moment niet ervaren in. Ik zit op het moment te kijken naar de volgende:
https://tweakers.net/pric.../1438720;1233589;1438712/

Mijn vraag is echter:
Kwa specificaties zie ik dat er weinig verschil in zit. Ik ben al bij een Samsung Store geweest en die geven aan dat de Active 2 meer sensoren heeft en veel preciezer is. Ook dat deze waterdicht is tot 50 meter en gebruikt kan worden tijdens het duiken. Echter zie ik in de handleiding van de active 2 dat hij niet gebruikt kan worden tijdens het duiken.

Wat is jullie ervaringen en zijn er Tweakers die een van deze watchen gebruiken en mij hier ervaring over kunnen vertellen?

Bij voorbaat dank _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-04 15:36
Ik ben vandaag van de Galaxy Watch naar de Active2 gegaan omdat de Active2 dunner, lichter en gladder is (waardoor hij niet aan je mouwen blijft haken). Hij ziet er iets minder grof en robuust uit maar dat vind ik wel fijn. Overall ziet en voelt de Active2 moderner aan, het enige "nadeel" is de afwezigheid van de draaiende bezel, er zit een touch bezel op die de functie moet overnemen maar die vind ik niet lekker werken dus swipe ik maar gewoon.

De waterdichtheid is volgens mij bij de Galaxy Watch en Active2 hetzelfde (allebei 5 ATM) dus ze kunnen tegen water maar niet bedoeld om mee te duiken of te snorkelen of iets dergelijks. Nadeel van de Galaxy Watch is trouwens dat bij het zwemmen in natuur water er kleine korreltjes zand onder de draairing komen en die krijg je er niet makkelijk uit.

[ Voor 14% gewijzigd door EnigmaNL op 09-03-2020 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerjer
Hi EnigmaNL,

Dankjewel voor je antwoord en ervaring. Merk jij ook een verschil in sensoren of kan je met beide watches ook hetzelfde? Waarom had jij besloten over te gaan naar de Active 2?

Groet,
Jerjer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-04 15:36
Met de sensoren merk ik nog niet zoveel verschil maar ik heb die ook nog niet uitvoerig getest. Ik ben overgegaan omdat de Active2 zoals ik al zei dunner, gladder en lichter is. Hoewel ik al jaren rondloop met de Galaxy Watch en de Gear S3 daarvoor bleef het formaat toch wel iets te groot en lomp en daar bleef ik "last" van houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:54
Zijn er mensen met een Active Watch 2 met daarop een screenprotector, zo ja welke en bevalt dit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerjer
Hi Albert,

Ik heb een active 2 met screenprotector, bezel en casing! Voor mij bevalt dit goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:54
jerjer schreef op zondag 26 april 2020 @ 12:25:
Hi Albert,

Ik heb een active 2 met screenprotector, bezel en casing! Voor mij bevalt dit goed!
Van welk merk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WilcoD1978
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 30-04 15:08
Samsung toch ?! 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jerjer
Hahaha nee Samsung levert geen screenprotectors. Ik heb de mijne via GSMPUNT gekocht. Geen idee welk merk t is haha
Pagina: 1