Hallo, ik ben in mijn woonkamer de vloer aan het vervangen. In de hoek van de kamer hing de kpn aansluiting met lasdop. Nu wilde ik dit wat netter maken, maar bij het verplaatsen van de lasdop kwam heel dat ding los.
Nu komen er dus 4 draadjes uit de grondkabel. Blauw en rood en bruin en oranje. Wat moet ik hiermee? Het liefst moffel ik dit weg onder het nieuwe laminaat aangezien ik zeer waarschijnlijk toch nooit internet of telefoon via deze verbinding ga afnemen. Als ik de draadjes netjes afblind en de kabel in de kruipruimte laat, kan dit dan kwaad?
De lasdop zelf heb ik niet meer.
Heb al de kpn gecontacteerd en die hebben me door verwezen naar mijnaansluiting.nl. Daar heb ik ondertussen ook een offerte voor opnieuw aansluiten aangevraagd, maar als ik het zelf kan oplossen heeft dat wel m'n voorkeur.
/f/image/rnum7SaUT2qplBoZFMN2MF2D.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/BfRVYQUZSVW8sK9uSGjn3KbE.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu komen er dus 4 draadjes uit de grondkabel. Blauw en rood en bruin en oranje. Wat moet ik hiermee? Het liefst moffel ik dit weg onder het nieuwe laminaat aangezien ik zeer waarschijnlijk toch nooit internet of telefoon via deze verbinding ga afnemen. Als ik de draadjes netjes afblind en de kabel in de kruipruimte laat, kan dit dan kwaad?
De lasdop zelf heb ik niet meer.
Heb al de kpn gecontacteerd en die hebben me door verwezen naar mijnaansluiting.nl. Daar heb ik ondertussen ook een offerte voor opnieuw aansluiten aangevraagd, maar als ik het zelf kan oplossen heeft dat wel m'n voorkeur.
/f/image/rnum7SaUT2qplBoZFMN2MF2D.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/BfRVYQUZSVW8sK9uSGjn3KbE.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/HeSeH6wiEUManSvXeeJ88FOG.jpg?f=fotoalbum_large)