Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Nahja, voor als je het echt niet weet:Op zaterdag 04 augustus 2001 12:55 schreef Delirium het volgende:
Wat betekend FAQ eigenlijk? Is dat een scheldwoord voor nerds :0 ?
Frequently Asked Questions
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Jeremy Clarkson
Zo duidelijkHoi bamibal
Het is de crew van Gathering of Tweakers opgevallen dat je erg veel topics omhoog hebt geschopt in de HK. We hebben we besloten je tijdelijk te bannen van Gathering of Tweakers. De ban heeft een duur van 2 weken. Als je 17 Augustus om 23:00, of de dag daarop mailt dat je je access weer terug wilt krijgen, zul je weer HK access krijgen.
Ik hoop dat dit in de toekomst niet meer nodig is.
Met vriendelijke groet,
HlpDsK
Global Moderator
Gathering of Tweakers
Jeremy Clarkson
Dat werd niet echt gewaardeerd door de dienstdoende moderator (HlpDsk) en die heeft je een HK-ban gegeven.
Ik geloof dat je er een stuk of 30 omhoog getrapt had.
En de ban is in overleg met de rest van de crew geplaatst.
Op zaterdag 04 augustus 2001 13:06 schreef Traag het volgende:
Dit is je verstuurd door HlpDsK:
We hebben we besloten je tijdelijk te bannen van Gathering of Tweakers.
Toch maar alleen van HK
Degene die je het beste kan beantwoorden is HlpDsK en die is voor zover ik weet nu niet onlineOp zaterdag 04 augustus 2001 13:07 schreef Bamibal het volgende:
ik dacht dat dit allang uitgesproken was ?
Jeremy Clarkson
Dattie niet een volledige ban heeft lijkt mij redelijk duidelijk.
[Dubbelpost, excuus]
Maar als je zo'n mailtje krijgt is het denk ik toch een beetje vaag...Op zaterdag 04 augustus 2001 13:11 schreef Traag het volgende:
[..]
Hij post hier toch![]()
Lijkt me duidelijk dat dit HK only is
Eigenlijk zou er volgens mij moeten staan:
We hebben we besloten je tijdelijk te bannen van de Huiskamer op GoT. oid.
Never mind...
- ik heb geen 30 topics omhoog geschopt !!
- beetje vaag om na een week met zo'n ban te komen, doe het dan gelijk
- ik dacht dat dit uitgesproken was
zoals hieronder beschreven door jaymze
Geef er geen vervolg aan
Dit soort acties zien we liever niet, 1 keertje is tot-daar-aan-toe.
Probleem is dat als je dit 'toestaat', er andere mensen ook op leuke idee gaan komen, en dan is het hek van de dam. Je weet het, als er 1 schaap over de dam is, er meerdere er achteraankomen.
Verwijderd
hoe kan je sowieso een topic omhoog schoppe in hk? denk ik nou krom, want je kunt toch niet zoeken dus als topics weg zijn zijn ze toch weg
Verwijderd
Er staat onderaan een dropdown vakje waarmee je de topics van de laatste x dagen, of zelfs alle topics kunt laten zien.Op zaterdag 04 augustus 2001 13:16 schreef Kertje het volgende:
tis nie helemaal ontopic maar om er een hele nieuwe voor te openen is ook nie nodig dus:
hoe kan je sowieso een topic omhoog schoppe in hk? denk ik nou krom, want je kunt toch niet zoeken dus als topics weg zijn zijn ze toch weg
Jeremy Clarkson
Dit deed ik dus te laat. Aan mijn uitspraak zitten zowieso geen rechten verbonden in deze zaak.
NOTOp zaterdag 04 augustus 2001 13:18 schreef Traag het volgende:
Ik heb het even nagekeken en het waren er idd rond de 30.
er stonden er al 4-5 bovenaan , ikzelf heb er een stuk of 15 omhoog geschopt
mja wel een beetje vreemd dat er dan verder in die thread niets gezegd wordt over de gevolgen, en dat jullie na een week pas met een ban komenOp zaterdag 04 augustus 2001 13:19 schreef Jaymz het volgende:
Bamibal: helaas voor jou heb ik het niet voor het zeggen in deze zaak ik heb slechts een mening. En dit was een poging om de boel te sussen.
Dit deed ik dus te laat. Aan mijn uitspraak zitten zowieso geen rechten verbonden in deze zaak.
Er moest eerst overleg gepleegd worden met de rest van de crew....zoals duidelijk vermeld heb je een HK ban van 2 weken...met een geldige reden geplaatst......ben je het hier niet mee eens kan je HlpDsK mailen of een ICQtje sturen...Op zaterdag 04 augustus 2001 13:14 schreef Bamibal het volgende:
- ik heb zelf toegegeven dat er idd een aantal topics bij wijze van grap door mij omhoog zijn geschopt.
- ik heb geen 30 topics omhoog geschopt !!
- beetje vaag om na een week met zo'n ban te komen, doe het dan gelijk
- ik dacht dat dit uitgesproken was
zoals hieronder beschreven door jaymze
Deze topic gaat op slot omdat ik liever dit soort dingen niet via LA afhandel maar via mail of ICQ.
Verwijderd
We hebben het intern besproken. Dat kost nou eenmaal tijd.Op zaterdag 04 augustus 2001 13:22 schreef Bamibal het volgende:
[..]
mja wel een beetje vreemd dat er dan verder in die thread niets gezegd wordt over de gevolgen, en dat jullie na een week pas met een ban komen
Dit topic is gesloten.
![]()