Gebruikte Tesla Model 3 kopen?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1350514

Topicstarter
Goedemiddag,

Mijn naam is Floris Mulder en ik ben voornemens een 2019 Tesla Model 3 LR+ aan te schaffen. Nu vraag ik mij af of ik dan ook rekening moet houden met uitvoeringsverschillen. en of alles wel werkt, of dat er updates zijn geweest welke mogelijk niet van toepassing zijn op deze gebruikte auto

Tips?

Groet,

Floris
...

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 30-05 17:09
Dat hoeft niet. Tenzij je zelf eisen en wensen hebt aan de auto.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Hoeft niet, maar is wel handig

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gysman11
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Tja, als hij die autopilot versie niet heeft en je wil die toch graag, dan zou ik op zoek gaan naar een versie die het wel heeft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-06 15:06
Kan je geen aankoopkeuring doen bij een Tesla dealer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzie
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Basekid schreef op maandag 9 maart 2020 @ 16:13:
Kan je geen aankoopkeuring doen bij een Tesla dealer?
Tesla dealers bestaan niet. Je koopt een Tesla rechtstreeks bij Tesla. Maar misschien kunnen die wel iets voor je betekenen.

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Check voor panelgaps en onregelmatigheden in de lak. Bij Tesla zijn ze wat minder van de kwaliteitcontrole. Je kan je ook afvragen waarom iemand zo snel zijn auto al weer inlevert.

Qua uitvoering is het niet zo spannend. Naast wat je online in de configurator vind is volgens mij de uitzonderingen dat in maart/april geleverde Model 3’s standaard helemaal geen Autopilot hebben en er LR modellen zijn met enkel de vermogen upgrade van de performance versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gluten Parody
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-06 23:50
Servicehistorie is wel handig om te bekijken, misschien heeft het ding meer dan de helft van de tijd bij de reparateur gestaan voor een vaag probleem...

Volgens mij is er los van kleur, velg en autopilot slechts één optie: de trekhaak. Die kan niet (eenvoudig) achteraf worden gemonteerd dus als je die nodig hebt zou ik zoeken naar een model dat ‘m al heeft.

Beeldscherm voor MacOS kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10:31
Je beseft toch wel dat dit een behoorlijk nieuwe auto is welke pas in de laatste maanden van 2019 is uitgeleverd? Daarvoor betaal je net iets minder dan de nieuwprijs en heb je gewoon nog een paar jaar fabrieksgarantie. dat is leuk voor een demo model.

Uitvoering en opties is wat je zelf wilt. Denk niet dat er nu al updates zijn welke die auto niet meer gaat krijgen. Maar dat is een vraag die je beter aan tesla kan stellen.

Wil je perse een model 3 dan kan je gezien je het kan betalen ook voor een nieuwe model 3 opteren. Die kan je dan naar smaak aankleden en configureren.

[ Voor 45% gewijzigd door D-dark op 09-03-2020 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1350514

Topicstarter
Hallo allen,

Dank voor jullie reactie, we gaan de auto bekijken en wellicht binnenkort ook een tesla rijder..

Groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denappel
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 21-07-2024
Hoi,
Toch nog eens proberen te polsen hier: zijn er bepaalde zaken waar ik zeker op moet attent zijn bij het testen van een 2de hands Tesla?
Alvast bedankt! _/-\o_
mvg,
Koen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _eLMo_
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

_eLMo_

Formerly: marowi

https://tesla-info.com/bl...tory.php?model=M3&search=

Hier een (incompleet) lijstje van veranderde zaken. Vanaf eind 2020 zit autopilot hardware 3.0 in de Model 3's geloof ik ook.

SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!

Pagina: 1