Het bedrijf waar ik werk heeft ze momenteel in sample staan; dat houdt in dat ze getest worden ofdat ze kwalitatief goed genoeg zijn naar onze normen. Aangezien wij als zaak afgerekend worden op evt problemen die zulke kaartjes met zich mee kunnen brengen. Voorkomen is beter dan genezen he

Maar ik schat dat 't met een kleine maand bij ons in iedergeval wel leverbaar zou (moeten) zijn. Hang me d'r echter aub niet aan op!
Opzich zijn Voodoo kaartjes ook niet onaardig, maar die dingen zijn ongeveer even duur als b.v. de GeForce2 MX. Alleen prestatie-gewijs zijn ze minder, tevens, ikzelf heb nooit echt goede ervaringen gehad met 3dfx/voodoo drivers. Altijd was er wel iets mis. Nvidia kan ik dat niet van zeggen, zie b.v. de stortvloed aan drivers die er de laatste tijd geweest is...
Persoonlijk raad ik momenteel wat dat betreft sowieso een Nvidia kaart aan; 't schijnt overigens dat Asus PCI uitvoeringen van hun V3800 serie heeft. (TNT2 kaarten) Opzich leuke kaartjes voor een leuke prijs. Misschien ook interessant!
-I am Jack's wasted life.