Andere beltonen erin, achtergronden, emailen, agenda enz.
Hier hoort eigenlijk een leuke sig te staan...
Verwijderd
iets over de 100 piek ofsow...Op zondag 05 augustus 2001 12:59 schreef wired het volgende:
wat kost die datakabel?
ik heb ook een J5
Hier staat unlocksoftware voor de J5 en Z5:
www.disney.com
<blockquote>
<font size="1" color="FF0000">Modbreak</font>
<hr color="FF0000" size="1"><font size="1">Zoals je in de I&T FAQ kan lezen is dat niet toegestaan hier.
Vanwege het plaatsen van een illegale link ben ik genoodzaakt je een officiële waarschuwing te geven.</font>
<hr color="FF0000" size="1">
</blockquote>
www.disney.com
<blockquote>
<font size="1" color="FF0000">Modbreak</font>
<hr color="FF0000" size="1"><font size="1">Zoals je in de I&T FAQ kan lezen is dat niet toegestaan hier.
Vanwege het plaatsen van een illegale link ben ik genoodzaakt je een officiële waarschuwing te geven.</font>
<hr color="FF0000" size="1">
</blockquote>
Hier hoort eigenlijk een leuke sig te staan...
Verwijderd
en waar koop je die? heeft elke telefoon winkel zo'n datakabel? en waar haal ik de software vandaan?Op zondag 05 augustus 2001 13:07 schreef achappey het volgende:
[..]
iets over de 100 piek ofsow...
Verwijderd
Thanks maar waar haal ik nou dat software heel goedkoop? of gratisOp zondag 05 augustus 2001 21:05 schreef RDK_NL het volgende:
http://www.salesplaza.nl/datakabels.htm
koop je een datakabel voor ƒ 35,-
Verwijderd
Ik dacht het bijna wel want de toestellen zijn gelijk behalve het design dan.Op maandag 06 augustus 2001 12:36 schreef Holyjoe het volgende:
is deze kabel + software ook te gebruiken voor de J6 ... ???
Maar probeer eerst maar even aan de software te komen.
Ik heb een paar e-mailtjes verstuurd naar de echte die-hard J5 freaks om te vragen of ze ook software hebben.
Die freaks hebben bijvoorbeeld de antenne er af gezaagd en mooi netjes afgewerkt, aks er belangstelling is kan ik wel wat foto's online zetten.
Pagina: 1