[Suggestie] Ram module hoogte en Cpu koeler ram clearance

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Militia Pilot
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 12:18

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

Topicstarter
Ik weet niet of dit de juiste plek is om dit te vragen, graag hoor ik dan waar het wel moet.

Zou er een pricewatch filter kunnen komen voor modulehoogte voor ram, en dan ook voor de ram clearance van grote CPU koelers?

De reden waarom ik dit vraag is omdat er tegenwoordig zulke grote cpu koelers zijn dat het ram in zou kunnen gedrang komt.

Beste antwoord (via Militia Pilot op 09-03-2020 14:35)

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:21

Mooijekind

Manager Product Content
Ik heb even een aantal fabrikanten bekeken wat voor specs er allemaal worden aangeleverd maar dit gaat niet lukken.
De hoogte van een ram-module wordt vaak niet meegeven vanuit de contentleverancier en ook bij de fabrikant zelf is deze vaak niet aanwezig.

De ram-clearance wordt ook bijna bij geen enkele fabrikant aangegeven dus ook deze kan ik niet meegeven.
Mocht dit ooit wel standaard goed worden meegegevn dan zal ik hier zeker een specificatie voor aanmaken.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:21

Mooijekind

Manager Product Content
Ik heb even een aantal fabrikanten bekeken wat voor specs er allemaal worden aangeleverd maar dit gaat niet lukken.
De hoogte van een ram-module wordt vaak niet meegeven vanuit de contentleverancier en ook bij de fabrikant zelf is deze vaak niet aanwezig.

De ram-clearance wordt ook bijna bij geen enkele fabrikant aangegeven dus ook deze kan ik niet meegeven.
Mocht dit ooit wel standaard goed worden meegegevn dan zal ik hier zeker een specificatie voor aanmaken.