My worst nightmare: Teleplan nu ook voor LG!

Pagina: 1
Acties:

• Heintje
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-06 16:15
Op de site van LG dit berichtje:

"Nieuwe service-provider voor monitoren - 01 AUG. 2001
Per 1 augustus 2001 is Teleplan de nieuwe service-partner van LG Electronics Netherlands op het gebied van monitoren. LG is deze samenwerking aangegaan om de service van monitoren verder te verbeteren. Teleplan is een internationale organisatie met veel ervaring op het gebied van service in de IT-sector. LG zal zich inzetten om eventuele opstartproblemen snel op te lossen.

Voor de service van LG monitoren kunt u terecht bij:

Teleplan LG Helpdesk
Tel.: 024-379 06 83
Fax: 024-379 09 24
E-mail: lg@teleplan.nl"

AAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRGGGGHHHHHH!!!!!!!

:'(

ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members.tripodnet.nl/Tweakers2/lol.gif

Heb medelijden met Lg gebruikers >:)

Verwijderd

Ik kwam er achter omdat ik ze nodig had.. te service is nergens meer te vinden.. De oude helpdesk had mij een week terug een nieuwe monitor gestuurd nou was deze ook niet goed ik naar teleplan bellen en verhaal uitleggen,... Nou ja sorry meneer u moet zich eerst bij ons registreren en dat kan niet via de telefoon en bla bla bla
terwijl de oude helpdesk net 2 dagen terug netjes had geholpen mag ik nu opnieuw registreren en maar afwachten of ik binnen 3 weken een goeie monitor heb :r
:(

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17:20
Neeeeej, het ging via Getronics en dat was wel goed geregeld. De LG van m'n ouders was vrij snel stuk --> nieuwe. Mijn iiyama (Teleplan!) was vrij snel stuk --> 3x terug geweest

Verwijderd

Het gaat nu dus via teleramp :(

Verwijderd

Hoop er nooit mee in contact te komen,heb de vm451 dus het zou wel is kunnen gebeuren >:)

• Cap
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Cap

Getverrrrrrr stelletje k......

Inderdaad Getronics was heel erg ok, ik had een 3 jaar oude LG bak die moeilijk begon te doen en waar dus nog net garantie op zat, en die was binnen 3 weken gerepareerd, en meteen goed gerepareerd... dat zie ik Teleplan niet doen, gezien de postings in dit forum... ;(
Pagina: 1