Mijn vraag
Na Windows Update te hebben gedraaid en alle drivers van de website te hebben gedownload zijn er nog steeds apparaten in mijn apparaatbeheer die niet zijn geinstalleerd. Het gaat om de 1 PCI controller voor ontsleutelen/versleutelen en 3 PCI apparaten
Relevante software en hardware die ik gebruik
Asrock X570 Steel Legend
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Op internet gezocht of er anderen met zelfde probleem zijn maar tot nog toe niks.
Het updaten vanuit apparaatbeheer levert verder geen drivers op.
Heb niet alles van de website geïnstalleerd omdat ik geen onnodige programmas op mijn computer wil hebben. Van de downloads op de Asrock website het volgende wel/niet geinstalleerd:
NIET
Na Windows Update te hebben gedraaid en alle drivers van de website te hebben gedownload zijn er nog steeds apparaten in mijn apparaatbeheer die niet zijn geinstalleerd. Het gaat om de 1 PCI controller voor ontsleutelen/versleutelen en 3 PCI apparaten
Relevante software en hardware die ik gebruik
Asrock X570 Steel Legend
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Op internet gezocht of er anderen met zelfde probleem zijn maar tot nog toe niks.
Het updaten vanuit apparaatbeheer levert verder geen drivers op.
Heb niet alles van de website geïnstalleerd omdat ik geen onnodige programmas op mijn computer wil hebben. Van de downloads op de Asrock website het volgende wel/niet geinstalleerd:
NIET
- AMD all in 1 with VGA driver ver:19.10.16_19H1_WHQL
- AMD RAIDXpert2 utility ver:9.2.0.120
- SATA Floppy Image ver:9.2.0.120
- Norton Security ver:22.17.1.50
- Restart to UEFI ver:1.0.6
- ASRock Polychrome RGB ver:2.0.38
- [Beta] ASRock Polychrome RGB ver:2.0.53
- Realtek high definition audio driver ver:8750.1_UAD_WHQL_RTK
- Intel Lan driver ver:24.0_PV
- ASRock Motherboard Utility ver:3.0.280
- APP Shop ver:1.0.41