.
[ Voor 100% gewijzigd door Razaura op 10-06-2025 12:09 ]
[ Voor 100% gewijzigd door Razaura op 10-06-2025 12:09 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor
Ik krijg hetzelfde probleem met de live-USB image maar alsnog bedankt voor je reactie.vanaalten schreef op maandag 9 maart 2020 @ 07:58:
Je hebt al diverse nieuwe hardware geprobeerd, dus wat dat betreft al veel uitgesloten.
Wat doet 'ie als je Linux niet installeert, maar een live-USB image start en gebruikt?
Meest waarschijnlijke lijkt mij een defect moederbord.
Alle fans draaien en de koeler zit er goed op. Voorzover ik weet zit er geen speaker op het moederbord. Wat bedoel je precies met verplaatst? Ik heb de pc wel op een andere plek gehad op mijn bureau.Tens schreef op maandag 9 maart 2020 @ 08:07:
^^
Verder, PC verplaatst? zit de koeler nog goed, draait de fan, heb je een speakertje op je mobo?
Toen ik mijn pc gebruikte was hij niet aangesloten op een geaard stopcontact en de andere randapparatuur ook niet. Ik heb het net geprobeerd of het misschien nog iets zou uit maken maar geen verandering. Heb zelf niet echt veel verstand van spanningen op groepen maar hier zal ik later vandaag nog even naar kijken.MAX3400 schreef op maandag 9 maart 2020 @ 08:03:
Enige wat ik mis: is de PC aangesloten op een geaard stopcontact alsmede alle randapparatuur die aan de PC hangt? En is de spanning wel stabiel op de groep?
Ik had er naar gekeken maar weet zelf niet echt iets over de timing van geheugen. Hier een link met een afbeelding van de timings als iemand mij hiermee zou kunnen helpen heel graag.sypie schreef op maandag 9 maart 2020 @ 13:02:
In een ander topic las ik dat timings van je geheugen best een ding kunnen zijn en kunnen zorgen voor willekeurige vastlopers. Daar al eens naar gekeken?
Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!
'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'
Ik had eerst bankje voor bankje en ook andere op andere slots geprobeerd alleen restarte de computer dan nog steeds, dus ga er niet van uit dat dat het probleem is.Wylana schreef op maandag 9 maart 2020 @ 13:25:
Hoe heb je het geheugen getest? Alleen bankje voor bankje en kijken of het start of heb je alle bankjes voor een lange tijd proberen te testen met MemTest?
Verder drivers bijgewerkt waar het kon (en zolang Windows het toelaat).
[ Voor 15% gewijzigd door Razaura op 09-03-2020 23:50 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq