Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:57

codex

Geen OpenAI agent :)

Topicstarter
Hi,

Ik heb iets vreemds met mijn Galaxy S7 Edge.

Wanneer ik een torrent download, maakt niet uit met welke applicatie, dan start het vlot (700Mbit/s) om binnen 30 seconden naar 50B/s. Hier blijft het minimaal 10 minuten op hangen, om dan weer te versnellen.

Initieel was ik in de veronderstelling dat er wellicht geknepen werd op torrents door mijn provider, echt heb ik met mijn laptop geen enkel probleem. Ook switchen tussen 4G en WiFi verandert niks aan mijn snelheid op de telefoon. Het is niet altijd zo geweest, pas de laatste 3 maanden.

Ik heb werkelijk geen idee waar te zoeken. Is er iemand die hier een verklaring voor heeft?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Geheugen van je Samsung is absoluut niet snel genoeg om "700mb/s" (dit moet je even uitzoeken want wat je post klopt niet; iets met hoofdletters en kleine letters) weg te schrijven. Daarnaast zijn torrents onderhevig aan caching, open connecties (waarschijnlijk DHT en UDP bij jou) waardoor je zomaar aan de limieten van je telefoon komt.

Maar aangezien je zegt dat het niet altijd zo geweest is; wat is er dan veranderd een maand of 3 geleden? Is je applicatie op je telefoon veranderd? Heb je een ander OS gekregen? Heb je misschien al (ja, vervelend) een factory reset gedaan?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:57

codex

Geen OpenAI agent :)

Topicstarter
Aangepast. Ik heb werkelijk geen idee wat het is, het is exact hetzelfde elke keer als ik een torrent opstart: Snelheid gaat naar het te verwachten niveau en stort ineens weer in. Om na een kwartier of langer weer naar het normale niveau te stijgen.

Ik heb geen factory reset gedaan, daar kan het niet aan liggen. Ik was ook al bezig met het onderzoeken of er apps zijn die ik heb toegevoegd, maar daar zit ook niks bijzonders tussen. Ik heb wel een SD kaart geplaatst, dat zou het natuurlijk kunnen zijn, hoewel dat nooit zo'n lage snelheid verklaart.