Toon posts:

Blow Hole maken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Yiow jonges

Wilt er mij iemand ne keer deftig uitleggen hoe ik nen blow hole vanvoor op mijne case moen plaatsen :) want eu een paar vraagskes bestaat er een gatboor van 120mm ik hoop van wel want anders moet ik er nie aan beginne ze en ik moet mij ier nog nen dremel kopen enz. alle ge snapt da wel he ;) help mij nog ewa (foto's zijn ook goed)

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

120MM gatenzaag bestaat wel maar dan kun je beter een Dremel of een kloon daarvan kopen.
Zo'n gatenzaag kost nogal wat geld namelijk.
En die Dremel kun je later ook voor andere dingen gaan gebruiken, muis, toetsenbord, je kleine zusje >:)

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Mini-me
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik ben blij dat ik geen gatenzaag heb aangeschaft voor mijn blowholes aangezien ze niet precies 12 cm zijn. Als fanduct heb ik een salade-bakje gebruikt en dat was 11.5 cm geloof ik.. als ik een 12 cm gatenzaag had dan kon het bakje niet vastgezet worden!

Ik adviseer dus: teken het netjes af en neem er de tijd voor om het met de hand te zagen (dremel, decoupeerzaag) en ga daarna met een vijl en rasp de rand netjes afwerken.

Verwijderd

Wat ik dus niet snap he:
Zo'n gat is rond :)
In het gat stop je een bloembak of iets dergelijks voor nette afwerking...
Maar een koeler / fan is vierkant, hoe past dat in die ronde bloembak?
Hoe lossen jullie dat op, want ik zou ook wel een keer een blowhole maken?
B.v.d.

Verwijderd

Topicstarter
kijk ge moet diene fan achter uw blowhole plaatsen en ge moet de bloempot op de juiste lengte afsnijden zodat het juist in die ronde van ja fan past. zo zuigt hij beter. snapt ge.

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-08 14:40
Op zaterdag 04 augustus 2001 12:13 schreef KillerBee het volgende:
Yiow jonges

Wilt er mij iemand ne keer deftig uitleggen hoe ik nen blow hole vanvoor op mijne case moen plaatsen :) want eu een paar vraagskes bestaat er een gatboor van 120mm ik hoop van wel want anders moet ik er nie aan beginne ze en ik moet mij ier nog nen dremel kopen enz. alle ge snapt da wel he ;) help mij nog ewa (foto's zijn ook goed)
allez amai :P

Verwijderd

Topicstarter
sorry he gasten ma ik em het ondertussen al op diene halven dag geleerd dus jah.
wa ik mij ier just gaan halen heb he

2xsunon 80x80mm = 358fr voor twee
1xsuunon 120x120mm = 340fr voor ene
2xleds = 20fr
2xschakelaars = 50fr

goed he

• Insano
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-06 09:49
ennuh kan je hierin:
Afbeeldingslocatie: http://www.in-win.com/icon/9905/regular/q700.jpg
een beetje mooie blowhole maken? of word dat lelijk door die rare ribbels enzo. :?

Verwijderd

Topicstarter
mooie tower. welk merk is dat. Toevallig gene ATX Big Tower en als hem da nie is kunt ge daar dan eens en foto van posten :) en nog een vraagske. hoe voegt ge zo'n tekeningen in als ge iets post

• FoxzMan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-03 20:35
Voor plaatjes en links moet je effe de faq lezen.....

Plaatjes [ img ] adres_van_plaatje [ / img ]
(alleen dan zonder spaties)

Links [ url = http://www.tweakers.net ] Tweakers [ / url ]
(ook hier de spaties dan weglaten)

-

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.gistron.com/Images/Producten/Kasten/MidiCG/01.jpg
Dit is mijn kast. De voorkant lijkt recht, maar er zit een 'golf' in... waardoor het niet recht is onderop (bij de gaatjes) waar ik de blowhole wil maken. Wat voor material zouden jullie gebruiken voor het trechter-ding (moet buigzaam zijn i.v.m. die wave vorm.

• JF_
  • Laatst online: 20-08 14:22

JF_

Ik zie nu al een paar keer 'blowhole is rond'. Waarom niet vierkant, met op de hoeken een driehoekje van 2cm of zo laten zitten? Volgens mij is dat een stuk makkelijker dan rond zagen, en een fan heeft toch een vierkante behuizing.
Als je naar veel voedingen kijkt zitten die ook achter een 'vierkant' gat en wire-fingerguard.
Blijft nog de vraag, hoe zaag je zo'n gat het beste (zonder duur gereedschap, dus).

• Insano
  • Laatst online: 10-06 09:49
Op zondag 05 augustus 2001 08:42 schreef KillerBee het volgende:
mooie tower. welk merk is dat. Toevallig gene ATX Big Tower en als hem da nie is kunt ge daar dan eens en foto van posten :) en nog een vraagske. hoe voegt ge zo'n tekeningen in als ge iets post
dit is een INWIN q700

Verwijderd

Topicstarter
ik ben er dus aan begonne he. mijne atx big tower is klaar om gemod te worden. ik ga er ook ne website van maken maar die deel ik u later wel mee wat ik ga er eerst foto's en reportages van maken hoe ik tewerk ging enz...

ik hou jullie op de hoogte

Verwijderd

Doe dat ik ben benieuwd! En heeft iemand al nagedacht over mijn ribbels of word het weer lelijk afwerken met uitstekend fanduct?

Verwijderd

Topicstarter
mijne website voor case modding is online ma hij is nog under construction.
http://www.killerbeecasemodz.cjb.net :)
Pagina: 1