Toon posts:

Winnend bod?!

Pagina: 1
Acties:
  • 1.148 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Met betrekking tot deze veiling:
V&A aangeboden: Fractal Design Node 804

BMW_Gizzmo bood 44 euro, op 27/2.
veloce bood ook 44 euro, op 29/2.

Nu de veiling verlopen is, heeft veloce gewonnen, volgens het Tweakers.net bericht in m'n inbox.

Het lijkt er op dat als iemand hetzelfde bod uitbrengt, hij/zij het winnende bod overneemt?!

[edit] Ik ben natuurlijk blij dat ik een koper heb gevonden, maar het lijkt me eerlijker als de eerste bieder het winnende bod toegewezen zou krijgen in de toekomst.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2020 18:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Gokje (ik doe niet superveel met V&A, laat staan veilingen) maar zou 't kunnen dat BMW_Gizzmo z'n bod ingetrokken heeft? Zo niet: dan even wachten tot er iemand voorbij komt die wat beter in deze materie zit ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:00

Bolletje

Moderator Harde Waren
Gok #2: automatisch bieden ingesteld tot die 44 euro. Dat die wordt overruled door een handmatige bieding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-09 22:11
Bolletje schreef op zondag 8 maart 2020 @ 21:09:
Gok #2: automatisch bieden ingesteld tot die 44 euro. Dat die wordt overruled door een handmatige bieding.
Als dat zo zou zijn, dan zou automatisch bieden (bijna) geen nut hebben...

Ik gok ook dat het om een ingetrokken bod gaat, maar ik ben heel benieuwd of dat het echt is.

The devil is in the details.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Bolletje schreef op zondag 8 maart 2020 @ 21:09:
Andersom. Het automatisch bieden met max 44 was eerder ingesteld, dus die wint, na het matchen van het handmatige 44 euro bod. Hier zijn al vaker topics over geweest: V&A veiling afgelopen, wat nu?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_Gizzmo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:24
Ik heb mijn bod niet ingetrokken... lijkt mij dus een “feature” van automatisch bieden. Misschien dat een admin dit bij de developers kan melden? Automatisch bieden vanaf .. is groter dan hoogste bod ipv gelijk aan en hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Orion84 schreef op zondag 8 maart 2020 @ 21:22:
[...]

Andersom. Het automatisch bieden met max 44 was eerder ingesteld, dus die wint, na het matchen van het handmatige 44 euro bod. Hier zijn al vaker topics over geweest: V&A veiling afgelopen, wat nu?
Ooooh, natúúrlijk! Dat lijkt me wel fair dan! Bedankt voor de verklaring!

Ik had gezocht naar soortgelijke vragen, maar de zoektermen waren niet heel specifiek, dus dat werkte niet.
Ik had ook de pinned topics even snel afgespeurd, maar kon daar ook niks vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:00

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Gelukkig komen we er samen uit :) Het is inderdaad een vraag waar je lastig passende zoektermen voor kunt bedenken. Gezien de vraag beantwoord is sluit ik dit topic.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.